Gå til innhold

Mareritt HVER natt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mareritt hver eneste natt i flere uker nå. Det er nesten alltid ulike drømmer, men i hver eneste drøm treffer jeg på personer jeg kjenner igjen fra livet mitt. Det er mest personer jeg enten savner, har blitt mobbet av, sviktet, ikke vil møte. Personer som har påvirket meg sterkt både positivt og negativt. Men spesielt personer som har påvirket meg negativt går igjen..

Noen mareritt ligner også litt på noe som også skjedde i virkeligheten. En natt drømte jeg at jeg var på overnattingsbesøk hos noen venniner. Pleide være der i 13års alderen. De vennene ble jeg senere sviktet av, noe som preger meg ennå.

I drømmene er jeg alltid redd, det er ubehagelig. Mørk, dystre drømmer. Når jeg våkner kan det gå utover hele dagen. For en ekkel følelse inni meg. Jeg trodde en stund marerittene hadde en sammenheng med når jeg la meg. Men fant ut at det har det ikke. Legger jeg meg tidlig og står opp tidlig = mareritt, legge meg sent og stå opp sent = mareritt + legge meg og sove litt på dagen = mareritt

Vil legge til at de siste ukene har vært jævlige. Har blitt dypt deprimert. Angsten er større enn å lenge. Tankene om å ta livet står sterkt.. Traumer har plaget meg i våken tilstand.. har tenkt mye på episoder som har skjedd i livet mitt. Hele livet mitt går veldig dårlig.

Saken blir ikke bedre når både våken og ikke-våken tilstand bare er ren frykt. Jeg kommer meg ikke unna ubehag på natten lenger engang :(

Anonymous poster hash: daa70...2d7
Skrevet

Jeg vil legge til at jeg har aldri slitt med mareritt før

Sist gang jeg hadde så mye mareritt var når jeg var veldig liten.

Anonymous poster hash: daa70...2d7
Skrevet

Jeg tror at drømmer ofte er en bearbeidingsprosess. At ting man tenker på, bevisst eller ubevisst, kommer igjen i drømmene. Du har ikke begynt på noen medisiner som kan settes i sammenheng med når marerittene begynte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...