gardia Skrevet 23. februar 2015 Skrevet 23. februar 2015 Er det andre enn meg som systematisk har lest igjennom alle 1979 sidene med spørsmål og svar på dette forumet? Fritids problemer ? 0 Siter
Gjest Skrevet 23. februar 2015 Skrevet 23. februar 2015 Er det andre enn meg som systematisk har lest igjennom alle 1979 sidene med spørsmål og svar på dette forumet? Fritids problemer ? Kom du frem til noe? Ble du klokere? Jeg leser gamle innlegg. Men det er helst egne tråder og tema jeg vil vite mer om. 0 Siter
gardia Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Skrevet 23. februar 2015 Klokere vet jeg ikke:) Det var bare så interessant å lese om hva andre lurte på og svarene de fikk.Ble vel kanskje litt klokere da,fikk jo svar på ting jeg ikke engang hadde kommet på å spørre om selv.Og så kan en jo også kjenn seg selv igjen i andre, og dermed se på seg selv med litt andre øyne.Det kan jo noen ganger være nyttig:) 0 Siter
Toga Skrevet 23. februar 2015 Skrevet 23. februar 2015 Jeg bladde meg tilbake til 2000, 15 år tilbake i tid, og registrerte at NHD og frosken var på plass da og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.