Gå til innhold

Noen andre her som haŕ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg som systematisk har lest igjennom alle 1979 sidene med spørsmål og svar på dette forumet? :)

Fritids problemer ? :)

Skrevet

Er det andre enn meg som systematisk har lest igjennom alle 1979 sidene med spørsmål og svar på dette forumet? :)

Fritids problemer ? :)

Kom du frem til noe? Ble du klokere?

Jeg leser gamle innlegg. Men det er helst egne tråder og tema jeg vil vite mer om.

Skrevet

Klokere vet jeg ikke:) Det var bare så interessant å lese om hva andre lurte på og svarene de fikk.Ble vel kanskje litt klokere da,fikk jo svar på ting jeg ikke engang hadde kommet på å spørre om selv.Og så kan en jo også kjenn seg selv igjen i andre, og dermed se på seg selv med litt andre øyne.Det kan jo noen ganger være nyttig:)

Skrevet

Jeg bladde meg tilbake til 2000, 15 år tilbake i tid, og registrerte at NHD og frosken var på plass da og. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...