Blomsterfluen Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Jeg trykket på mange xer på nevropsykologisk testing. Det var litt fordi jeg hadde tatt testen før og jeg syntes den var litt kjedelig og jeg hadde sen oppfatning. Det gikk lettere når bokstsvene kom fortere enn når de gikk seinere. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Skrevet 24. februar 2015 Hæ? Jeg gjorde en oppgave på pc på nevropsykologisk testing i går hvor jeg skulle trykke på brettknapp når bokstaver dukket opp, alle untatt x. Jeg trykket endel når xen dukket opp fordi jeg tenkte meg ikke alltid om. 0 Siter
heissenberg Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 (endret) Jeg trykket på mange xer på nevropsykologisk testing. Det var litt fordi jeg hadde tatt testen før og jeg syntes den var litt kjedelig og jeg hadde sen oppfatning. Det gikk lettere når bokstsvene kom fortere enn når de gikk seinere. Tror det er svært vanlig å trykke på mange xer (dersom en prøver å svare raskt). Men dersom du svarer veldig tregt OG trykker på mange xer så kan det jo tyde på noen prosesseringssvakheter et eller annent sted, men det er nok noe de vurderer og vil gi deg tilbakemelding på evt om det er noe utenfor normalen. edit, hvorfor ikke putte innn litt 'skrytings' her, da jeg tok testen sa hun at jeg hadde den raskeste responstiden hun hadde sett blant alle sine klienter, og hun var oldis altså /brag (og jeg trykket på ganske mange xer fordi jeg gikk for hurtighet ikke for feilfrihet og det var helt normalt sa hun) Endret 24. februar 2015 av heissenberg 0 Siter
Toga Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Jeg trykket på mange xer på nevropsykologisk testing.Ja, da gjorde du visst det da. Hva med å bake et brød? 0 Siter
Trine Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Men hva sier det om en person? Hvorfor tar man en sånn test? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Skrevet 24. februar 2015 Men hva sier det om en person? Hvorfor tar man en sånn test? Jeg tipper det mest sansynlig er for å teste konsentrasjonen. 0 Siter
Trine Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Jeg tipper det mest sansynlig er for å teste konsentrasjonen. Ok....haha, da hadde jeg sikkert fått stryk-karakter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.