Gå til innhold

NHD/andre: Hva betyr det å være overfamiliær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 667f3...04d
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når telefonselgeren tiltaler deg med fornavn etter to sekunder og fortsetter å snakke som om dere har vært venner hele livet.

Skrevet

Når telefonselgeren tiltaler deg med fornavn etter to sekunder og fortsetter å snakke som om dere har vært venner hele livet.

Nettopp,

før ble jeg forvirret, 

så ble jeg irritert, jeg har tross alt ingen venner!!

Jeg er overformell. Dette fordi jeg bruker alle etternavn på feks bella Dotte, som ser på seg selv som min venn, 

Da jeg skulle bli mer NT og sluttet med alle etternavn, ble det ikke enkelt,

da lurer andre på hvilken Inger eller Ingunn jeg snakker om, da tenker jeg "nemlig",

kan man ikke bare gjøre det enkelt og uten unødvendige ord og forklaringer?

Skrevet (endret)

Takk for svar.  

Er det å være svært oppsøkende og veldig interessert i andre mennesker (mye mer enn normalt) en del av dette altså?

Endret av Underbar
Skrevet

Det er så gøy når man glemmer å hukke av for "anonym"  :(

Skrevet

Takk for svar.  

Er det å være svært oppsøkende og veldig interessert i andre mennesker (mye mer enn normalt) en del av dette altså?

Svar gjerne på det, NHD... Mannen min lurer litt på dette.

Skrevet

Det er så gøy når man glemmer å hukke av for "anonym"  :(

Haha...ja det er skikkelig moro. Det burde gå an å trykke rediger og få huke av da.

Skrevet

Takk for svar.  

Dette kan også være  et element i den typen ukritisk atferd som man kan finne ved manier og hypomanier.

Skrevet

Haha...ja det er skikkelig moro. Det burde gå an å trykke rediger og få huke av da.

Nuvel. Man kan alltids redigere teksten slik at man ikke røper seg.

Skrevet

Det er ikke så farlig. Ingen kjenner meg her likevel :)

Skrevet

Nuvel. Man kan alltids redigere teksten slik at man ikke røper seg.

Ikke i det ene tilfellet mitt, den gikk det ikke an å kamuflere, men det er ikke så farlig. Ingen kjenner meg heller her. Og de i virkeligheten som kunne klart å kjenne meg igjen på det jeg skriver ville jo klart det fordi de allerede vet det jeg skriver her, så det er ikke akkurat hemmeligheter.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Svar gjerne på det, NHD... Mannen min lurer litt på dette.

Jeg kaller det "frekt nysgjerrig".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...