Gå til innhold

Småkvalm hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vil tilbake til psykologen så synes jeg du skal gå for det. Skjønner deg, men det er viktigere å tenke på sine egne behov enn hva en annen person evt mener. Det kan jo være mange grunner til at psykologen foreslo dette.

Anonymous poster hash: f1461...eb9

Tror ikke jeg vil ha henne tilbake, det var ikke mitt behov som ble tatt hensyn til da hun foreslo dette.

Skrevet

Tror ikke jeg vil ha henne tilbake, det var ikke mitt behov som ble tatt hensyn til da hun foreslo dette.

Det forstår jeg.

Skrevet

Kunne få tilbake psykologen hvis det ikke fungerte med sykepleieren, men ikke gøy å gå tilbake til henne når dette var hennes ide. 

Hva var hennes ide?

Skrevet

Hva var hennes ide?

At jeg skulle over til amulant team eller hva det heter...

Skrevet

Har bestemt meg for å øke til 3 mg istedenfor 2 mg, da går det sikkert bedre. Det er nok angst dette her.

Skrevet

Vet ikke hva det er, tok jo 3 mg i går og er likevel kvalm og uggen i dag. Syns dette er rart, har medisiner virkelig så mye å si?

Skrevet

De har vel det. Takk og lov for at jeg ikke har vært kvalm i dag :)

Skrevet

De har vel det. Takk og lov for at jeg ikke har vært kvalm i dag :)

Så bra at du føler deg bedre:)

Sikkert lurt at du venter på tilbakemelding fra psykiateren, som du gjør nå:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...