AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Hva er det med meg når jeg aldri klarer å konsetrere meg om noe som helst? klarer ikke tv, ikke bøker og aviser. Har til og med problemer med å oppfatte hva andre sier til meg. Dessuten klarer jeg aldri roe ned, er konstant stressa. Selv om jeg er så utmatta at jeg ikke klarer noe.Anonymous poster hash: 1b956...794 0 Siter
Trine Skrevet 24. februar 2015 Skrevet 24. februar 2015 Akkurat det kan være symptomer på veldig mange forskjellige ting. 0 Siter
Tusset Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har det slik når jeg føler på noe vanskelig og ubearbeidet. Kan det være noe slikt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Jeg har det slik når jeg føler på noe vanskelig og ubearbeidet. Kan det være noe slikt? Ja det er godt mulig. Når følelsene kommer og jeg klarer å gråte, så tror jeg rastløsheten blir mindre...Anonymous poster hash: 1b956...794 0 Siter
FGT Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Hva er det med meg når jeg aldri klarer å konsetrere meg om noe som helst? klarer ikke tv, ikke bøker og aviser. Har til og med problemer med å oppfatte hva andre sier til meg. Dessuten klarer jeg aldri roe ned, er konstant stressa. Selv om jeg er så utmatta at jeg ikke klarer noe.Anonymous poster hash: 1b956...794 Tenkte bare at dette kunne minne om ADHD. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Tenkte bare at dette kunne minne om ADHD. Skal mest sannsynlig til utredning for det snart. Håper på at hvis det er det, så kan jeg få medisiner som hjelper. Anonymous poster hash: 1b956...794 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.