Gå til innhold

Så tøff er jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg med masse tråder om psykose og om syria osv

vet dere en ting?

jeg sover hos moren min om natta, og jeg er 19. Jeg vil vite hvaslaks lidelse er dette? jeg husker når jeg var fengslet, det jeg tenkte mest på var mamma, jeg gråt, jeg tenkte ikke hva jeg hadde gjort, jeg savna moren min utrolig mye. Hva skal skje med meg hvis hun dør endag? Er det normalt å være så avhengig av moren sin i en sånn alder? 

Jeg føler meg veldig trist og deprimert. Jeg er ingen tøff person, jeg er bare svak. 

Behandlern min sa at utviklingen min har stoppa siden jeg ikke har gått på skole og vært sosial. Så kan hende jeg er 15 i hjernen, NHD mulig med kommentar fra deg?

Dette hindrer meg til å overnatte hos andre , pga savn, og føler meg hjelpesløs og føler meg som en liten gutt at jeg må være med mamma heletiden

Anonymous poster hash: 3431e...ced
Skrevet

Hvor tøff du er avgjøres ikke av hvor du bor.

Prøv å bli frisk, så får du heller vurdere bosted etter det.

Skrevet

Hvor tøff du er avgjøres ikke av hvor du bor.

Prøv å bli frisk, så får du heller vurdere bosted etter det.

Men jeg tror ikke det er normalt å være 19 og så avhengig av sin mor ?

Anonymous poster hash: 3431e...ced

Skrevet

Jeg bodde hjemme hos mor til jeg var 23. Fikk alle måltider servert, ble dullet og stelt med på alle mulige vis. Savnet henne masse når jeg flyttet hjemmefra og når jeg reiste bort den tiden jeg bodde hjemme. Hatet når hun reiste bort og gledet meg alltid til hun skulle komme hjem. Elsker mammaen min :)

Anonymous poster hash: 4d95e...a55
Skrevet

Ikke så vanlig i Norge kanskje, men i flere andre kulturer er det vanlig å bo hjemme og bli dullet med av mor til en er godt voksen og så gifte seg og så overtar konen etter mor.Så det kan være en kulturell ting.Men kanskje ikke så vanlig å ikke kunne sove borte uten å savne mor det høres litt umodent ut.

kanskje du kan trene på å bli mer selvstendig? Foreldrene våre skal vi alle miste engang sånn er livet,da kan det være godt å ikke være sånn avhengig av dem,at du er glad i din mor er jo flott uansett alder☺

Skrevet

Meg med masse tråder om psykose og om syria osv

vet dere en ting?

jeg sover hos moren min om natta, og jeg er 19. Jeg vil vite hvaslaks lidelse er dette? jeg husker når jeg var fengslet, det jeg tenkte mest på var mamma, jeg gråt, jeg tenkte ikke hva jeg hadde gjort, jeg savna moren min utrolig mye. Hva skal skje med meg hvis hun dør endag? Er det normalt å være så avhengig av moren sin i en sånn alder? 

Jeg føler meg veldig trist og deprimert. Jeg er ingen tøff person, jeg er bare svak. 

Behandlern min sa at utviklingen min har stoppa siden jeg ikke har gått på skole og vært sosial. 

Når sluttet du på skolen?

Anonymous poster hash: a5a92...a7b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...