Gå til innhold

Kan snart ikke se nyheter lengre, blir så sint, ødelegger dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så reaksjonær og sint når jeg ser att islamister med terrortilbøyeligheter blir dullepratet av forsvarsadvokater. I dag ble det avslørt att de hadde telefonsamtaler om å angripe en barnehage (!!!!!), jeg blir så sint att jeg flyr mot tv`n og viser fingeren. Blir i dårlig humør i flere timer etterpå. Har ikke sinne problmer ellers, prøver å ikke generalisere, men jeg blir så sint. Er det psykt? Jeg virkelig hater islamister, og ønsker død og fordærvelse over de. Men jeg prøver ikke å generalisere mot alle muslimer. Dette er ikke om politikk, men att jeg ikke takler nyhetene lengre. Så man trenger ikke diskutere politikk i tråden.

Flere som har det på samme måte?

Anonymous poster hash: 050cf...51a
Skrevet

Det er ikke sykt å reagere på at noen kan tenke seg å angripe en barnehage, ville vært sykt å ikke reagere på noe sånt.

Skrevet

Fatter ikke hva disse svina gjør her i landet. Hvis de syntes det er så ille her, hvorfor flytter de ikke til et islamsk land som styres etter Sharia?

Skrevet

Pleier du å bli sint og utagerende når du hører om ting du ikke liker, eller har dette oppstått nylig?

Spør fordi jeg relaterer det litt til mine egne reaksjoner under depresjonen. Jeg ble mørk til sinns av dårlige nyheter. Ikke sint, men fortvilet og lei meg.

Tenker at det være noe av det samme?

Skrevet

Du trenger ikke følge med på disse typiske "nyhetssakene" for å være oppdatert. F.eks. det du sier med drap i barnehage, det er jo bare en mindre detalj som ikke har noe som helst å si for verdensbildet - det er bare "underholdende" for folk (på en negativ måte). Jeg ville heller satset på typiske "dybdemagasiner" i stedet for tabloidene og TV-nyhetene. Der er "gørra" utelatt til fordel for kunnskap.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror  du tilhører den stille majoriteten.

Skrevet

Jeg har sluttet å følge med på nyheter for jeg blir bare trist, sint, frustrert og redd av dem. Har ikke lest nyheter siden før jul og kan ikke si jeg savner det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...