Gå til innhold

Sobril - Utviklet toleranse uten avhengighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm! Interessant. Hadde jeg bare hatt noen jeg kunne drøftet det med og ev. få resept av.Lykke til til TS, dog.

Remeron anbefales ikke. Jeg gikk opp nesten 30kg, og utviklet en forferdelig sviimmelhet. Fin hvis man liker å sove mye da.

Skrevet

Remeron anbefales ikke. Jeg gikk opp nesten 30kg, og utviklet en forferdelig sviimmelhet. Fin hvis man liker å sove mye da.

Jeg blir deprimert av soving. Det er eneste forklaringen her.

Skrevet

Det er jo litt pussig at man diskuterer antipsykotika ("major tranquilizers") som en erstatning for benzo ("minor tranquilizers"). Men sånn er det i Norge hvor legene har angst for benzo. Vil tippe at du i USA får Xanax/Xanor før du får antipsykotika mot angst.

Hvor mye Seroquel tar du nå?

Det er mitt inntrykk og, Xanax brukes mye i USA og mange andre vestlige land.  For min del hadde nok det vært den beste medisin, selvom Truxal hjalp.  Kjenner Xanax fra mitt lange opphold i utlandet for vel 15 år siden, den gang og kun kortvarig bruk og lavt forbruk.  

Truxal hadde bivirkninger, som rastløsthet som ikke var helt gunstig, rastløsheten måtte jeg roe med Sobril.  Jeg bruker enda Sobril i få og små doser og er stort sett fornøyd med virkningen.  Av og til kjenner jeg lett rastløshet, men den er definitivt å  foretrekke i forhold til Truxal.  Legen ville forøvrig ikke skrive ut Seroquel, av en eller annen merkelig grunn.  Men da unngikk jeg jo det og har klart meg uten...  

Anonymous poster hash: 8e348...949

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...