Gå til innhold

Hater dere meg, og ønsker at jeg holder meg ute herfra?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Det varen som skrev at det ikke ønskes at jeg skal komme tilbake på psykforumet, da jeg skreiv at jeg følte meg psykisk frisk. Og i tillegg så slettes det tråder etter tråder som jeg starter. Jeg trodde dette forumet var et sted hvor man kunne snakke fritt om sine problemer og tanker, jeg. Syns dere jeg bare er en idiotisk byrde som burde holde meg langt unna dette forumet og som ikke hører hjemme her, eller er jeg hjertelig velkommen her?

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Jeg synes det er koselig å ha deg her og du er hjertelig velkommen for min del

Jeg kan ikke snakke for andre da snakker bare for meg selv

Skrevet

Det forventes nok en viss kritisk sans til hva man starter tråder om, og at man ikke starter et altfor høyt antall nye tråder pr. dag.

Dropp tanken på hat, idioti og andre overdrivelser.  Det handler om saklighet, ikke om personlige følelser. 

Blomsterfluen
Skrevet

Det er en del på forumet her som friker ut av raseri og uhøffelighet på meg har jeg erfsrt, bare fordi jeg ikke alltid er like flink til å huske ting som tidligere har vært skrevet i tråder, og da ønsker enkelte at jeg ikke har noe på psyk forumet å gjøre fordi de er enig i at jeg er frisk.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen her som mener at du er frisk, med unntak av deg selv ;)

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen her som mener at du er frisk, med unntak av deg selv ;)

Ok.

Skrevet

Det varen som skrev at det ikke ønskes at jeg skal komme tilbake på psykforumet, da jeg skreiv at jeg følte meg psykisk frisk. Og i tillegg så slettes det tråder etter tråder som jeg starter. Jeg trodde dette forumet var et sted hvor man kunne snakke fritt om sine problemer og tanker, jeg. Syns dere jeg bare er en idiotisk byrde som burde holde meg langt unna dette forumet og som ikke hører hjemme her, eller er jeg hjertelig velkommen her?

Hater deg ikke, du er ikke frisk.

Skrevet

Jeg trodde også før at dette var et forum vi kunne snakke fritt om problemer og tanker. Men det er kanskje bare en begrenset periode. Du får trøste deg med at flere er gått lei av meg også. Hvis det finnes et sted vi kan skrive når vi trenger det så ønsker jeg å høre om det.

Skrevet

Jeg trodde også før at dette var et forum vi kunne snakke fritt om problemer og tanker. Men det er kanskje bare en begrenset periode. Du får trøste deg med at flere er gått lei av meg også. Hvis det finnes et sted vi kan skrive når vi trenger det så ønsker jeg å høre om det.

Hvem har gått lei av deg?

Syntes både du og Blomsterfluen har fått ganske mye respons på trådene.

Skrevet

Hvem har gått lei av deg?

Syntes både du og Blomsterfluen har fått ganske mye respons på trådene.

Enkelte svar tyder på det. Jeg har i tillegg lenge følt det. Forstår det også, men jeg trenger det, og da hadde det vært godt med et sted det var rom for det også.

Skrevet

Det er jo forskjell på å barbere seg og skjære av hodet.

Problemet oppstår når man oppretter mange tråder hver dag, med mer eller mindre det samme innholdet.

Det er lov å fortsette diskusjonen i en gammel tråd.

Tråder som ikke er på forsiden blir ikke lest. Derfor er det veldig slemt mot de som har viktige spørsmål å spamme ned forsiden med 10 tråder om dagen (som TS her gjorde i går)

Skrevet

Jeg har ikke gått lei av deg. Det er viktig å skrive hvis man føler for det.

Det er viktig å få ut ting anonymt innimellom! Hva andre brukere på dol sier burde ikke bry deg om. De bestemmer ikke om du skal skrive eller ikke.

Skrevet

Enkelte svar tyder på det. Jeg har i tillegg lenge følt det. Forstår det også, men jeg trenger det, og da hadde det vært godt med et sted det var rom for det også.

Har ikke lagt merke til det jeg at du har fått slike svar, og noen må jo være på dette forumet. Er bare til å skrive det...

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Vi har tidligere formidlet til deg at du ikke kan starte et ubegrenset antall tråder pr uke. De siste dagene har du nærmest spammet forumet med innlegg, og da velger vi å slette en del av det du skriver.

Du er velkommen til å skrive her, men bør ikke starte mer enn maks en tråd pr døgn.

Skrevet

Hei!

Hvis en skriver det, så er det en som mener det,

ta heller til deg alle de gode svar du får på dine spørsmål :) fra alle de andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...