Gå til innhold

Kunne skrive når vi trenger det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et slikt sted. Jeg vet flere er gått lei av meg for jeg har nok slitt mye med det samme mønsteret i mange år. Men jeg sliter fremdeles og kommer nok alltid til å gjøre det. Jeg trenger å skrive når det er vanskelig. Men når jeg vet flere har gått lei av meg så ønsker jeg å trekke meg bort. Er det noe sted der det er rom for å skrive det vi trenger, selv om vi har skrevet om det samme mange ganger før? Kanskje dol kunne hatt et lukket sted for oss, så vi slipper å plage de som får nok av gjentakelser. Jeg forstår det er flere av oss på dol.

Skrevet

Ja jeg skriver for mye, skulle bare sluttet.

Skrevet

Finnes det et slikt sted. Jeg vet flere er gått lei av meg for jeg har nok slitt mye med det samme mønsteret i mange år. Men jeg sliter fremdeles og kommer nok alltid til å gjøre det. Jeg trenger å skrive når det er vanskelig. Men når jeg vet flere har gått lei av meg så ønsker jeg å trekke meg bort. Er det noe sted der det er rom for å skrive det vi trenger, selv om vi har skrevet om det samme mange ganger før? Kanskje dol kunne hatt et lukket sted for oss, så vi slipper å plage de som får nok av gjentakelser. Jeg forstår det er flere av oss på dol.

Om du ønsker å bare skrive for å få det ut kan jo en dagbok på nett være like greit?

Skrevet

Om du ønsker å bare skrive for å få det ut kan jo en dagbok på nett være like greit?

Jeg trenger kommunikasjon. Jeg var en gang på et lukket forum. Jeg synes det hjalp meg å skrive og kommunisere, Men så ble det til at svarene bare var klemmefjes, så jeg gikk tilbake til dol.

Skrevet

Du kan jo skrive på Meldinger.

Skrevet

Jeg trenger kommunikasjon. Jeg var en gang på et lukket forum. Jeg synes det hjalp meg å skrive og kommunisere, Men så ble det til at svarene bare var klemmefjes, så jeg gikk tilbake til dol.

Jeg synes du skal fortsette å være på DOL om DU opplever det gir deg noe nyttig, det er jo defor forumet er her. Er man syk er det jo ikke en eneste oppadstigende kurve i veien til å bli bedre, det er i blant 1 skritt frem og 10 tilbake, i blant trenger man å stå på stedet hvil, i blant (ofte) må man gå tilbake å velge "en annen vei". 

Skrevet

Er alt lov på meldingsdelen eller? Ser mye reklame for den 

Skrevet

Er alt lov på meldingsdelen eller? Ser mye reklame for den 

Har hørt rykter om at det meste godtas der.

Skrevet

Meldinger kommer også opp på forsiden. Mange trykker seg inn derfra og vet ikke hvilke forum de er på. Så det vil bli det samme.

Skrevet

Jeg synes du skal fortsette å være på DOL om DU opplever det gir deg noe nyttig, det er jo defor forumet er her. Er man syk er det jo ikke en eneste oppadstigende kurve i veien til å bli bedre, det er i blant 1 skritt frem og 10 tilbake, i blant trenger man å stå på stedet hvil, i blant (ofte) må man gå tilbake å velge "en annen vei".

Jeg vet ikke. Dette er vanskelig. Jeg har mange ganger sagt at nå er det slutt. Men jeg er her ennå. Jeg trenger det, men føler meg ikke vel. Det gjør meg nok også veldig følsom for enhver form for kritikk..

Skrevet

Jeg vet ikke. Dette er vanskelig. Jeg har mange ganger sagt at nå er det slutt. Men jeg er her ennå. Jeg trenger det, men føler meg ikke vel. Det gjør meg nok også veldig følsom for enhver form for kritikk..

La nå ikke dette også bli et problem du kan gruble på.

Angående din situajon så går du jo i sirkel hele tiden da er det jo heller ikke rart at ingenting nytt skjer hos deg. Du gjør de samme handlingene hele tiden mens du håper på et nytt resultat. 

Skrevet

La nå ikke dette også bli et problem du kan gruble på.

Angående din situajon så går du jo i sirkel hele tiden da er det jo heller ikke rart at ingenting nytt skjer hos deg. Du gjør de samme handlingene hele tiden mens du håper på et nytt resultat.

Jeg vet jeg går i sirkel. Har snørt meg inn i noe jeg ikke kommer ut av.

Men det som forundrer meg er hva som skjedde når jeg startet med lithium. Jeg ble fri alt dette i et halvt år. Når noe ble ustabilt rundt meg begynte jeg å merke noen symtomer. Jeg ble redd, men det gikk over. Gradvis opplevde jeg flere og flere slike episoder. På sensommeren følte jeg det nærmet seg slik det var.

Hvorfor gikk det slik igjen når jeg hadde vært så lenge stabil. Det forstår jeg ikke.

Skrevet

Jeg bruker tumblr og instagram mye. Men det er veldig mye destruktivt der inne også. Veldig, veldig mye faktisk. Det kommer jo an på hvem man følger da, de jeg følger og har kontakt med er alle bevisste på hva de legger ut og hvorfor. Er veldig mange unge som bruker tumblr og instagram på helt feil måte (å dyrke sykdom, osv). 

Men du er jo litt eldre enn den typiske brukeren på tumblr og instagram. Jeg vet ikke, det finnes jo forum på engelsk men det er jo som regel mye større miljø/mange flere brukere. 

Kanskje du skulle prøvd litt lengre her på dol? Er vel ingen som forventer at du blir bedre over natten, men kanskje folk blir litt frustrerte av at du står alene med problemene dine. 

Det virker som om du har gitt litt opp og det er i grunn veldig trist  :(

Skrevet

Jeg bruker tumblr og instagram mye. Men det er veldig mye destruktivt der inne også. Veldig, veldig mye faktisk. Det kommer jo an på hvem man følger da, de jeg følger og har kontakt med er alle bevisste på hva de legger ut og hvorfor. Er veldig mange unge som bruker tumblr og instagram på helt feil måte (å dyrke sykdom, osv). 

Men du er jo litt eldre enn den typiske brukeren på tumblr og instagram. Jeg vet ikke, det finnes jo forum på engelsk men det er jo som regel mye større miljø/mange flere brukere. 

Kanskje du skulle prøvd litt lengre her på dol? Er vel ingen som forventer at du blir bedre over natten, men kanskje folk blir litt frustrerte av at du står alene med problemene dine. 

Det virker som om du har gitt litt opp og det er i grunn veldig trist  :(

Tumbir har jeg aldri hørt om.

Jeg vet at ingen forventer at noen blir straks frisk. Men det får være grenser. Jeg har vel mer eller mindre gitt opp. Men så så jeg overskriften i vg i dag om han som ble frisk etter 10år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...