Gå til innhold

Latskap


Toga

Anbefalte innlegg

Det gjorde jeg i går, men så sovnet jeg ikke før 07:30 i dag... :P

Nei nå må jeg ta meg en tur.

Har du gjort noe spennende i den lange dagen, da?

 

Gått tur, sovet litt på sofaen og hatt besøk. Har en fersk valp så det er ikke mye tid til å kjede seg egentlig, men jeg er litt sliten for det har vært litt mye de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Toga

    72

  • slabbedask

    13

  • Trine

    13

  • stjernestøv

    10

Mest aktive i denne tråden

DenNorskeElg

Jeg er lat

 

Ja det er du

 

Suttekluten kler deg ikke, men ditt liv dine valg.

 

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results

 

Just do it

 

Kom deg opp om morran din slask

 

etc.

 

Vi kan si hva som helst, men ingen ting kommer til å endre seg før du selv bestemmer deg for det. Så sånn er det med den saken

Endret av DenNorskeElg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan si hva som helst, men ingen ting kommer til å endre seg før du selv bestemmer deg for det. Så sånn er det med den saken

Hva skal jeg gjøre med at kroppen/hjernen min støtt og stadig bestemmer seg for å være våken i 26 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hva skal jeg gjøre med at kroppen/hjernen min støtt og stadig bestemmer seg for å være våken i 26 timer?

Slitsomt er det nok, du må jo sove. Syns det er irriterende å våkne tidlig om morningen jeg, men å ikke sove må være fælt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt er det nok, du må jo sove. Syns det er irriterende å våkne tidlig om morningen jeg, men å ikke sove må være fælt. 

 

Er ikke så veldig fælt, men ødelegger jo endel...

 

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er ikke så veldig fælt, men ødelegger jo endel...

 

Men men.

Ja det er jo veldig forståelig, kan du ikke ta det opp med legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ladytron

Hva skal jeg gjøre med at kroppen/hjernen min støtt og stadig bestemmer seg for å være våken i 26 timer?

Trene. Hardt. Det hjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo veldig forståelig, kan du ikke ta det opp med legen?

 

Jo, men jeg ønsker ikke ta noe for søvn... blir så "ned" av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jo, men jeg ønsker ikke ta noe for søvn... blir så "ned" av det.

Men det må jo være bedre det å få sove, for noen netter iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det må jo være bedre det å få sove, for noen netter iallefall.

Jeg sover nok, men det er så ustabilt med energi/trøtthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Merkelig nok er jeg mest energisk de dagene jeg har vært mer aktiv enn snittet... :P

Da må du trene enda mer intensivt. Ta deg helt ut en time før sengetid. Sånn at du akkurat rekker en dusj og noe å spise, før du kollapser i senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du trene enda mer intensivt. Ta deg helt ut en time før sengetid. Sånn at du akkurat rekker en dusj og noe å spise, før du kollapser i senga ;)

Tror det er litt individuelt det der... når jeg er veldig aktiv blir jeg riktignok skikkelig avslappet, men trøtt? Nei. Det er deilig å legge seg, ja, men jeg ligger jo bare der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du trene enda mer intensivt. Ta deg helt ut en time før sengetid. 

 

Høres ut som en god resept på ikke å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herre JESUS hvor vi koser oss.

Amen.

Neida!!!

alt bra med deg i natt? du virker litt negativ i svarene dine nå.

kanskje på tide å legge seg?

Anonymous poster hash: 16cc3...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjerne sovet hvis jeg fikk til det... men for tiden er alt jeg klarer slumring på uforutsigbare tidspunkt. Kanskje jeg må ta noen Fadervår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ladytron

Tror det er litt individuelt det der... når jeg er veldig aktiv blir jeg riktignok skikkelig avslappet, men trøtt? Nei. Det er deilig å legge seg, ja, men jeg ligger jo bare der...

Det kan sikkert være individuelt ja. :) Jeg har i utgangspunktet lite problemer med søvn, utenom en liten aversjon mot å legge meg tidlig (før 12) og problemer med å sove hvis jeg stresser/bekymrer meg mye og/eller har tankjekjør. Hard fysisk aktivitet virker veldig godt mot sistnevnte hos meg, så da tar det ikke lang tid før jeg sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert være individuelt ja. :) Jeg har i utgangspunktet lite problemer med søvn, utenom en liten aversjon mot å legge meg tidlig (før 12) og problemer med å sove hvis jeg stresser/bekymrer meg mye og/eller har tankjekjør. Hard fysisk aktivitet virker veldig godt mot sistnevnte hos meg, så da tar det ikke lang tid før jeg sovner.

Det er bare tull med meg.

Tror du man "har" sykdommer? Det gjør ikke jeg. Det er ikke sånn at det og det feiler en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare tull med meg.

Tror du man "har" sykdommer? Det gjør ikke jeg. Det er ikke sånn at det og det feiler en.

 

Hva er problemet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...