Gå til innhold

Veldig viktig - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

det er meg som skrev om gisseltaking i går. Jeg har blitt såpass dårlig og ute av kontroll at jeg ønsker seriøse og svar fra NHD og alle som kan svare. Jeg har spurte mange ganger, men jeg spør nå igjen

Grunden for at jeg har kommet med sånne utallelser og ringt veldig mange journalister, og ringt inn vg osv er at jeg har sterkt angst av kvinner på dommedag.

Jeg onanerte, og må onanere på nytt for siste gang i livet mitt på spesielle regler. Før jeg går inn må jeg lukke øynene hardt, jeg må ikke treffe døra i det jeg er på vei inn på toalettet, det må jeg gjøre 2 ganger. Deretter må jeg gå noen skritt i toalettet fram og tilbake, for å forsikre om at jeg ikke er homo. Deretter må jeg se meg i speilet og lukke øynene hardt og se mot veggen. Så må jeg ta på penisen uten å treffe pungen eller andre steder på kroppen. Må holde armene ved magen så jeg ikke ser låra mine. Så når jeg var ferdig så jeg plutselig på veggen foran meg, jeg glemte at jeg ikke kan se der og at jeg måtte ha øynene hardt lukked. Nå sier tankene at jeg så ned på låra mine og da er jeg homo, og da vil kvinner som er alliert seg sammen og ute etter meg vil samle seg og si stygge ord og kalle meg homo, og om jeg får kone i fremtiden og barn, vil de også erte meg. Tankene sier at jeg må onanere på nytt alle reglene på nytt, og denne gangen etter jeg er ferdig så må jeg lukke øynene hardt. Jeg vet at jeg ikke så ned, jeg se på veggen, men tankene sier jeg så ned, hva skal jeg gjøre?

Hadde jeg tenkt det var tvangstanke hadde jeg ikke vært så redd, men når jeg nesten er sikker på at kvinnene vil plage meg på dommedag og mine onani gjerninger vil bli vist i storskjerm blir jeg redd og vil gjøre alt for å slippe det, derfor nevnte jeg gisseltaking. Bør jeg oppsøke legevakt?

Jeg tror selv at dette ikke er kun tvangstanker, jeg har det fryktelig vondt, dette må være noe mer enn OCD. Jeg klarer ikke å sitte i ro, føler meg redd kvinnene. Og fengslet. Pga kvinnene som i offentlige instanser som vil plage meg. Hvis jeg gjør jihad så kommer jeg rett i paradis tror jeg, og da slipper jeg å bli mobbet. Jeg vil helst leve et normalt  liv, men jeg får ingen hjelp. Kan du vær så snill å ringe Oslo kommune for meg? jeg er veldig dårlig, og er redd jeg skal gjøre noe. Jeg føler jeg får mindre kontroll for hver dag.  Jeg er ingen terrorist eller kriminell, jeg styres av tankene, jeg har sterkt angst mot kvinner, jeg vil forhandle med dem, slik at de ikke plager meg. Om de lover å ikke plage meg, skal jeg ikke gjøre noe som helst

Vær så snill  å redd meg, jeg er veldig redd kvinner i offentlige instanser som skal plage meg. 

trenger jeg å onanere på nytt? 

hva om kona mi spør hvordan onanerte du sist gang? da ivl jeg si jeg så på veggen når jeg var ferdig, da vil hun le av meg, dette er jeg så redd for

Anonymous poster hash: 478ca...18d
Skrevet

Vil også si at flere imamere senest igår har sakt at det er ingen film som vises på Dommedag. Men jeg klarer ikke å tro på selv Imamer, jeg er fengslet i mine tanker. Hva er dette?

Jeg er veldig oppegående ellers, men fungerer som en handicap pga tankene

Skrevet

Ta en stor dose antipsykotika, det trenger du å gå på fast. Gå å forklar situasjonen på psykiatrisk legevakt i storgata, dersom du bor i oslo, eller ett annet sted hvisdu ikke bor i oslo.

Det er den eneste muligheten for å bli kvitt dine vrangforestillinger.  1 mg risperdal er ikke nok.

Men for å være helt sikker, så bør du snakke med en psykiater. Jeg vil tro du trenger medisinering utover det du har skrivd om før.

Anonymous poster hash: f73de...cf2
Skrevet

Har du blitt undersøkt for psykose? 

Jeg tror ikke legevakten kan gjøre så mye for deg, men du bør oppsøke fastlege og bli henvist videre til en kompetent psykiater. Ta gjerne utskrift av det du har skrevet her eller be om å få vise dette. Jeg er da ganske sikker på at du vil kunne få mer hjelp, eventuelt en planlagt innleggelse.

Du skriver forøvrig det samme hver gang du poster noe her på DOL, men jeg tror ikke vi kan hjelpe deg. De fleste kan nok bare være enige i dette:

JA, du er syk.

JA, tankene dine er syke - de har ikke rot i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 2d52b...c3c
Skrevet

Jeg er enig i at du må gå til legen å få henvisning til psykiater, først da kan du få rett hjelp. Du trenger medisiner som tar disse forestillingene bort, da vil du få fred. Syns du plages mye unødig.

Skrevet

Jeg fikk ikke sove i hele går fordi jeg bare lå å tenkte på hva du kom til å gjøre. Du skremmer meg.

Anonymous poster hash: 38326...2b8
Skrevet

Jeg tror ikke det er konstruktivt for deg å skrive det samme igjen og igjen på DOL. Jeg er litt usikker på hvilket svar du er ute etter. Alle her på DOL (inkl. psykiater) har fortalt deg at det ikke finnes noe Dommedag og at du ikke er homo selv om du onanerer vanlig og at ingen vil vise deg på storskjerm, imamene dine har sagt det samme, og du tror ikke på noen.

Skal du tro på noe så må du ha bevis. Du har ikke bevis for en eneste ting av det du tror på. Dette bør du snart fortelle deg selv.

Uansett synes jeg du snarest skal besøke lege. Det er vel en viss sjanse for at han øker dosen på medisinene dine.

Skrevet

Jeg tror ikke det er konstruktivt for deg å skrive det samme igjen og igjen på DOL. Jeg er litt usikker på hvilket svar du er ute etter. Alle her på DOL (inkl. psykiater) har fortalt deg at det ikke finnes noe Dommedag og at du ikke er homo selv om du onanerer vanlig og at ingen vil vise deg på storskjerm, imamene dine har sagt det samme, og du tror ikke på noen.

Skal du tro på noe så må du ha bevis. Du har ikke bevis for en eneste ting av det du tror på. Dette bør du snart fortelle deg selv.

Uansett synes jeg du snarest skal besøke lege. Det er vel en viss sjanse for at han øker dosen på medisinene dine.

Skal til behandlern min i morgen. Det jeg bruker nå er 200 mg zoloft, 1 mg risperdal, det er alt. Har fått 50 mg seroquel, men tar den ikke pga jeg blir trøtt. Jeg er veldig redd. Tok 2 sobril for å dope meg ned

Anonymous poster hash: 478ca...18d

Skrevet

Skal til behandlern min i morgen. Det jeg bruker nå er 200 mg zoloft, 1 mg risperdal, det er alt. Har fått 50 mg seroquel, men tar den ikke pga jeg blir trøtt. Jeg er veldig redd. Tok 2 sobril for å dope meg ned Anonymous poster hash: 478ca...18d

Det virker som du er medisinert mot tvangslidelse. Ut fra hvordan plagene dine er, ser det ikke ut som om medisinen hjelper optimalt. Som NHD har sagt flere ganger er du sannsynligvis psykotisk. Da er behandlingen annerledes.

Skjønner ikke problemet med å ta Seroquel og bli trøtt om kvelden?

Skrevet

Har du fortalt det du skriver her til din behandlet? Hvis du ikke har gjort det, bør du skrive ut innlegget du har skrive å vise ham/hun det.

Dette er helt syke tanker som du har hengt det opp i, og det virker ikke som det går over av seg selv. Du kommer til å ødelegge livet og all gleden du kan ha i livet av disse tvangstankene/paranoide tankene du har.

Du kan bare ikke fortsette sånn. Det virker jo som det er noe fornuft i det også slik du skriver. Ta tak i fornuften din nå og gå aktivt inn for å gjøre noe med dette.

Skrevet

Se så snill DoleMari er, og hun er jo kvinne :-)

Kvinner er ikke slemme. Eller, det finnes slemme kvinner, akkurat som det finnes slemme menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...