Gå til innhold

Unngår de fleste andre mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg grudde meg litt til å si i dag til min psykiater at jeg har det bedre fordi jeg unngår andre mennesker.

Jeg trengte ikke grue meg lenge, for min psykiater syns dette var en god strategi,

da ble jeg skikkelig glad og lettet og forbauset!!!!

Jeg sa så etter en stund, at jeg føler meg bedre med mindre mennesker i mitt liv,

og igjen sa min psykiater oppsummert, ja og bra.

Jeg fikk også forklart at min ensomhet er omtrent som min psykiaters, min psykiater har færre og færre venner, da de fleste tydeligvis er døde/døende.

Pluss at min psykiater har arbeidet mye hele livet!.

Jeg følte meg veldig glad etter den siste timen, som ble utsatt pga av et bilproblem, for fjerde gang siden desember...

Jeg er lettet og glad fordi siste time viste at min psykiater syns jeg bør holde meg unna sosial kommunikasjon, utover den ene gode venn jeg fikk da jeg var 2 år.

Jeg får tydeligvis videre hjelp, fordi jeg svarte, ok, av klinikksjefen på det andre sykehuset, mest sannsynlig, jeg liker han veeldig godt!!  og jeg tror under andre omstendigheter at jeg kunne vært hans kone.

Jeg syns psykiatere utvilsomt er de snilleste mennesker som fødes, jeg tror det er noe med at de er omsorgsfulle og tenker på menneskene, fremfor seg selv, de er unike, da tenker jeg på psykiatere generelt,

jeg har ikke møtt en eneste psykiater som ikke har et stort hjerte og forsvarer de svakeste!!

Det kan man skrive/si, er unikt for menneskeheten!!

De fleste mennesker bedrar, svindler, lyver og setter sitt eget behov foran naboens:-(!!!!

Det er vanskelig å forstå sånt!

Prinsippløshet, og jeg vil ikke ha noe!! med et eneste av disse unnasluntrerne å gjøre!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...