Gå til innhold

Kan man tenke seg "psyk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte lurt på om jeg er normal, eller om hvor unormal jeg eventuelt er? Mange av oss føler trygghet i at vi er "som alle de andre". At man likner mest mulig på andre menn på sin alder i det samme landet. At man har samme legning og omtrent samme helse som andre skilte på min alder (eller gifte)

Hvor vanlig er det å høre lyder som ikke finnes? Ofte kan jeg bli vekket når jeg sover middag på sofaen av at noen ringe på døra. Når jeg åpner, er de ingen der og jeg ser ingen hos naboene eller i nærmeste område. Da har jeg altså drømt at et ringte på.

At de knirker i huset når det båser vet jeg jo, men jeg hører ofte at noe faller ned,men finner aldri ut hva som falt ned Jeg har jo ikke gjennomtrekk i huset uten å vite om det.

Jeg tror ikke på ånder eller spøkelser så jeg har ingen andre forklaringer ,enn at jeg begynner å bli gammel , og tror jeg hører noe som ikke finnes.

Jeg tror vel også generelt at om man har for mye tid, kan man bekymre seg syk, og det hender vel med begge kjønn?

Ganske normalt eller?

HHP

Skrevet (endret)

Du føler vel kanskje selv at det ikke er normalt siden du må spørre her?

Jeg har hvertfall aldri opplevd det der du gjør og jeg har både livlig fantasi og en angstsykdom.

Kanskje du kan snakke med legen din og fortelle mer rundt hva du opplever. Legen møter ganske mange forskjellige mennesker i løpet av en dag og kan nok fortelle mer om hva som er normalt blant folk enn på ett nettforum.

Endret av Tusset

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...