Gå til innhold

Tenker på det fæle i verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det å tenke masse på dette?

Det skjer jo mye fælt og vi sitter her uberørt, burde vi bare late som om det ikke skjer eller bør vi tenke over det?

Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Forstår ikke at det går an, får jo angst av å bare tenke på det. Jeg liker ikke nyheter, går det inn på deg?

Skrevet

Det skjer jo mye fælt og vi sitter her uberørt, burde vi bare late som om det ikke skjer eller bør vi tenke over det?

Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. 

Viser hvor viktig det er å bekjempe islam med alle midler.

Anonymous poster hash: 5ec76...6e5

Skrevet

Viser hvor viktig det er å bekjempe islam med alle midler.

Iallefall de ekstreme...De andre er vel rolige folk?

Skrevet

jeg tenker å mye på det,  får å mye angst av det

Anonymous poster hash: dc09f...24b
Skrevet

jeg tenker å mye på det,  får å mye angst av det

Anonymous poster hash: dc09f...24b

Ja jeg også får det, tenker på hvordan gisslene må ha det. Det må jo være forferdelig, de vet jo at de skal dø.

Skrevet

Iallefall de ekstreme...De andre er vel rolige folk?

Vet ikke.

Skrevet

Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Forstår ikke at det går an, får jo angst av

å bare tenke på det. Jeg liker ikke nyheter, går det inn på deg?

Det vi ikke ser eller hører om, berører oss ikke. Men skal vi beskytte oss selv med å ikke lese , eller se virgeligheten i verden for alle det forferdelige ting som skjer ? Tror en må prøve å se dette på en rett måte.

Skrevet

Det vi ikke ser eller hører om, berører oss ikke. Men skal vi beskytte oss selv med å ikke lese , eller se virgeligheten i verden for alle det forferdelige ting som skjer ? Tror en må prøve å se dette på en rett måte.

Hvordan ser man det på en rett måte?

Skrevet

Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Forstår ikke at det går an, får jo angst av å bare tenke på det. Jeg liker ikke nyheter, går det inn på deg?

Jeg tror ingen er uberørt, men graden det berører er nok ulik. Jeg får ikke angst av dette, da hadde jeg skjermet meg fra det. 

Anonymous poster hash: b7bb1...d30

Skrevet

Jeg tror ingen er uberørt, men graden det berører er nok ulik. Jeg får ikke angst av dette, da hadde jeg skjermet meg fra det. 

Nyheter er jo overalt, nei alle blir vel berørt av det.

Skrevet

Nyheter er overalt, men man velger selv om man vil se/lese dem. Skrur man av Tv/pc og ikke kjøper papirutgavene, så er man relativit skjermet fra dem. 

Skrevet

Nyheter er overalt, men man velger selv om man vil se/lese dem. Skrur man av Tv/pc og ikke kjøper papirutgavene, så er man relativit skjermet fra dem. 

Det er sant. Men syns til og med det er mye fælt på FB.

Skrevet

FB er ikke tilgjengelig om Pcén er klappa igjen eller man ikke oppsøker stedet der eller på mobil :)

Skrevet

FB er ikke tilgjengelig om Pcén er klappa igjen eller man ikke oppsøker stedet der eller på mobil :)

Du har jo rett i det, men må jo på FB da :)

Skrevet

Svaret mitt kommer trolig som en overraskelse på deg hehe, men NEI du MÅ IKKE inn på FB. Jeg er ikke der og det fungerer faktisk helt fint!

Skrevet

Du har jo rett i det, men må jo på FB da :)

Det må man faktisk ikke.

Skrevet

Det må man faktisk ikke.

Føler jeg må :) Her og..avhengig.

Skrevet

Føler jeg må :) Her og..avhengig.

Det er et valg du selv tar.

Skrevet

Det er et valg du selv tar.

Det er automatikk i det, hehe... ;)

Skrevet (endret)

Hvordan ser man det på en rett måte?

Vel selv om vi hadde et tilnærmlig likt syn, så ville det fortsatt berøre oss noe forskjellig.En kan ikke forvente at noe skal være rett når det er kroket. En må prøve å forstå hva som er årsaken til all den elendigen og urettferdigheten som finnes, En vil jo ikke at noen skal ha det vondt fordi noen er griske heller har en viss makt over andre. Og igjen, en må prøve å fokusere på det en kan gjøre noe med , ellers vil en bare tappe seg ut, og glemmer å gjøre der en kan gjøre noe. men det erenklere sagt ven gjort selvfølgelig.

Endret av FGT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...