stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Hvor vanlig er det å tenke masse på dette? Det skjer jo mye fælt og vi sitter her uberørt, burde vi bare late som om det ikke skjer eller bør vi tenke over det? Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Forstår ikke at det går an, får jo angst av å bare tenke på det. Jeg liker ikke nyheter, går det inn på deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Hvor vanlig er det å tenke masse på dette? Det skjer jo mye fælt og vi sitter her uberørt, burde vi bare late som om det ikke skjer eller bør vi tenke over det? Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Viser hvor viktig det er å bekjempe islam med alle midler. Anonymous poster hash: 5ec76...6e5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Viser hvor viktig det er å bekjempe islam med alle midler. Anonymous poster hash: 5ec76...6e5 Iallefall de ekstreme...De andre er vel rolige folk? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 jeg tenker å mye på det, får å mye angst av det Anonymous poster hash: dc09f...24b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 jeg tenker å mye på det, får å mye angst av det Anonymous poster hash: dc09f...24b Ja jeg også får det, tenker på hvordan gisslene må ha det. Det må jo være forferdelig, de vet jo at de skal dø. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Iallefall de ekstreme...De andre er vel rolige folk? Vet ikke. Anonymous poster hash: 5ec76...6e5 0 Siter
FGT Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Hvor vanlig er det å tenke masse på dette? Det skjer jo mye fælt og vi sitter her uberørt, burde vi bare late som om det ikke skjer eller bør vi tenke over det? Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Forstår ikke at det går an, får jo angst av å bare tenke på det. Jeg liker ikke nyheter, går det inn på deg? Det vi ikke ser eller hører om, berører oss ikke. Men skal vi beskytte oss selv med å ikke lese , eller se virgeligheten i verden for alle det forferdelige ting som skjer ? Tror en må prøve å se dette på en rett måte. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Det vi ikke ser eller hører om, berører oss ikke. Men skal vi beskytte oss selv med å ikke lese , eller se virgeligheten i verden for alle det forferdelige ting som skjer ? Tror en må prøve å se dette på en rett måte. Hvordan ser man det på en rett måte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Hvor vanlig er det å tenke masse på dette? Det skjer jo mye fælt og vi sitter her uberørt, burde vi bare late som om det ikke skjer eller bør vi tenke over det? Det med isis er så skremmende, driver og halshugger folk. Forstår ikke at det går an, får jo angst av å bare tenke på det. Jeg liker ikke nyheter, går det inn på deg? Jeg tror ingen er uberørt, men graden det berører er nok ulik. Jeg får ikke angst av dette, da hadde jeg skjermet meg fra det. Anonymous poster hash: b7bb1...d30 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Jeg tror ingen er uberørt, men graden det berører er nok ulik. Jeg får ikke angst av dette, da hadde jeg skjermet meg fra det. Anonymous poster hash: b7bb1...d30 Nyheter er jo overalt, nei alle blir vel berørt av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Nyheter er overalt, men man velger selv om man vil se/lese dem. Skrur man av Tv/pc og ikke kjøper papirutgavene, så er man relativit skjermet fra dem. Anonymous poster hash: b7bb1...d30 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Nyheter er overalt, men man velger selv om man vil se/lese dem. Skrur man av Tv/pc og ikke kjøper papirutgavene, så er man relativit skjermet fra dem. Anonymous poster hash: b7bb1...d30 Det er sant. Men syns til og med det er mye fælt på FB. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 FB er ikke tilgjengelig om Pcén er klappa igjen eller man ikke oppsøker stedet der eller på mobil Anonymous poster hash: b7bb1...d30 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 FB er ikke tilgjengelig om Pcén er klappa igjen eller man ikke oppsøker stedet der eller på mobil Anonymous poster hash: b7bb1...d30 Du har jo rett i det, men må jo på FB da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Svaret mitt kommer trolig som en overraskelse på deg hehe, men NEI du MÅ IKKE inn på FB. Jeg er ikke der og det fungerer faktisk helt fint! Anonymous poster hash: b7bb1...d30 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Du har jo rett i det, men må jo på FB da Det må man faktisk ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Det må man faktisk ikke. Føler jeg må Her og..avhengig. 0 Siter
slabbedask Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Føler jeg må Her og..avhengig. Det er et valg du selv tar. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Det er et valg du selv tar. Det er automatikk i det, hehe... 0 Siter
FGT Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 (endret) Hvordan ser man det på en rett måte? Vel selv om vi hadde et tilnærmlig likt syn, så ville det fortsatt berøre oss noe forskjellig.En kan ikke forvente at noe skal være rett når det er kroket. En må prøve å forstå hva som er årsaken til all den elendigen og urettferdigheten som finnes, En vil jo ikke at noen skal ha det vondt fordi noen er griske heller har en viss makt over andre. Og igjen, en må prøve å fokusere på det en kan gjøre noe med , ellers vil en bare tappe seg ut, og glemmer å gjøre der en kan gjøre noe. men det erenklere sagt ven gjort selvfølgelig. Endret 27. februar 2015 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.