Gå til innhold

Håpløst kasus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når psykolog en sier jeg er vaktsom inkl i terapirom

Psykolog to sier h*n ikke kommer i posisjon til å behandle meg på grunn av skepsis/ motstand

Psykolog tre sier h*n føler seg alene i rommet meg meg og vi er enige om at jeg er veldig anspent :((

Er dessuten opp/ ned som en jo jo - hva angår mot .Ene dagen visjoner og mål , lengsler - deretter koker dette bort i håpløshetstanker

Føler en dag el to at mine sanser er åpne , blir estetisk orientert , tar bilder og vil dyrke interesser , deretter tung og lei og ser ingen fremtid

Ambivalent - stoler ikke på meg selv lenger . Vil masse , men får lett kalde føtter

Plutselig blitt så lite utholdende , ulikt meg å ikke være samvittighetsfull

Arrogant ( sier siste psykolog) huff , er bare så redd for å blu tråkket på

Sosial angst

Har panikk tendenser - flykter i verste fall fra " krevende" sosiale

Klarer ikke følge opp mine verdier som før eks vis være mentalt nær barna mine- hjelpe dem med lekser

Gidder ikke lese skjønnlitteratur lenger ( leste mye tidl)

Orker ikke aviser ( likte før)

Legger meg 17 -18- vil være alene

Synes det er fælt å ikke ha terapi en uke, har jeg blitt sykt avhengig (?).

Fastlege sier han er i tvil om jeg kan jobbe.. Er syk og trenger terapi.. Men innimellom - plutselig dager hvor jeg føler jeg meg duggfrisk,trener , baker , lager mat og sprudler

Blir lett utmattet .

Sluttet og gråte , ikke lenger sint- mer sjakk matt...

Anonymous poster hash: dedac...ae9

Skrevet

Kanskje du trenger medisiner. Eventuelt mer eller andre medisiner.

Anonymous poster hash: cede3...4d7
Skrevet

Tenker det samme som forrige som svarer deg. Får du korrekt medisinering? 

Det virker ikke som om du er så mottakelig for terapi slik du har det nå. Da kan det være en idé å fokusere på rette medisiner først, og så komme tilbake til terapi når du er mer i vater. 

Anonymous poster hash: 17bf3...79b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...