kmkmkm Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Er det noen som har erfaring med å gå fra tabletter til dråper f.eks. i forbindelse med doseendring. Etter alt styret med doseendring av efexor vil jeg gjøre det så skånsomt som mulig. Håper cipralex ikke vil gi meg de problemene efexor gjorde. Er bivirkningene med dråper de samme som med tabletter? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 Det er ingen forskjell verken på virkning eller bivirkning. 0 Siter
kmkmkm Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Skrevet 27. februar 2015 Det er ingen forskjell verken på virkning eller bivirkning. Takk for svar NHD 0 Siter
kmkmkm Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Skrevet 1. mars 2015 Jeg står i kø for å komme til en erfaren psykiater. Har lenge slitt med angst og depresjon. Opplever utålelige bivirkninger på både Efexor og Cipralex. Etter 5 uker på 10 mg Cipralex var jeg så pakket inn i vatt og ør i hodet at jeg ikke fungerte. Blir helt dopa og nummen i kroppen. Brukte efexor i 5 mnd. Og var helt dopa av den og. Rant også av svette og ville bare sove. Ble bedre da jeg gikk ned i dose. Får store problemer når jeg seponerer efexor. Finnes alternativ behandling? Sist jeg var hos psykiater foreslo han en lav dose quetiapin. Han mente jeg var kjempefølsom for antidepressivaog jeg prøver nå ut å stå på 5 mg Cipralex en periode. Hva tenker du NHD? På forhånd takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.