Gå til innhold

Er selgeren sur på meg?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg stillte noen sakelige spørsmål om bolig leien inkluderte nickelodeon i altibox abonementet, og om hvor mange år jeg fikk lov å låne boligen. (Visse Tv kanaler er mitt "liv".) Men utleigeren svarte aldri, utleigeren svarte bare på det spørsmålet på hvor langt det tar å gå til den nermeste dagligvarebutikken, så jeg spurte om det andre etterpå i en ny sms. Kan utleigeren ha trodd at jeg var spam og blokkert meg ellet noe?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404335-er-selgeren-sur-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende at utleier ble kontaktet av mange interesserte, og at han dermed kun forholdt seg til de som han selv ønsket å leie ut til.

Ideelt sett burde han i så fall ha gitt deg informasjon om dette.

Er det verge eller hjelpeverge du har? Uansett så tror jeg du bør gjøre denne typen henvendelser i samarbeid med den personen som har ansvar for å hjelpe deg med økonomiske forhold.

Vel - hvis jeg skulle leie ut og noe av det første en voksen uten barn spurte om var om en barnekanal var inkludert i tv-kanal-utvalget hadde jeg også muligens kjapt strøket vedkommende fra aktuelle-leietagere-lista. Med mindre man trenger leiligheten kun et begrenset tidsrom er det vel uvanlig å spørre hvor lenge man kan leie, men heller spørre om gjensidig oppsigelsestid?

Gjør som Frosken sier du - få din (hjelpe)verge til å hjelpe deg med dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...