Gå til innhold

Er det vanlig med selvmordstanker nesten hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forstått at det er normalt med selvmordstanker. Men er det vanlig å ha de så ofte. At det nesten blir som en automatisk tanke som kommer hele tiden. Mer eller mindre alvorlig tanke.

Anonymous poster hash: 31fa2...99c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vanlig under depresjon.

Jeg har nedstemte perioder, men kan ikke si at jeg har en depresjon.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nedstemte perioder, men kan ikke si at jeg har en depresjon.

Da er det ikke vanlig.

Anonymous poster hash: 153e0...ddd

Skrevet

Hva sier tankene dine da? Er du enig med dem?

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier tankene dine da? Er du enig med dem?

Det er mye tanker om at jeg ikke orker å leve lenger. Innfall innimellom om å gjøre noe som kan gå slik. Om jeg er enig i tankene vet jeg ikke. Det varierer nok en del.

Skrevet

Det er mye tanker om at jeg ikke orker å leve lenger. Innfall innimellom om å gjøre noe som kan gå slik. Om jeg er enig i tankene vet jeg ikke. Det varierer nok en del.Anonymous poster hash: 31fa2...99c

Er det noen grunn til at du ikke orker å leve lengre da? Eller dukker det bare opp ut av det blå?

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen grunn til at du ikke orker å leve lengre da? Eller dukker det bare opp ut av det blå?

Jeg er trett og sliten av å slite psykisk. Ser ikke meningen med å fortsette slik.

Skrevet

Uten litium har jeg selvmordstanker hele tiden

Men ikke med

Tankene forsvinner

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trett og sliten av å slite psykisk. Ser ikke meningen med å fortsette slik.

Hvorfor sliter du psykisk da?

Anonymous poster hash: c20c1...003

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en fast doler. Orket ikke å bruke fast nick når jeg spør om dette. Men jeg har slitt psykisk i veldig mange år. Prøvd det meste. Og er av dem som sannsynligvis aldri kommer ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...