AnonymBruker Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Har bipolar 2 lidelse. For ca to år siden ble jeg skrevet ut av psykiatrien. I disse to åra på egenhånd har jeg ikke fått noen oppfølging. Tar medisinen, har mine små og store svigninger og bivirkninger. Fastlegen skriver ut resept, men har hverken kunnskap eller interesse for bipolar lidelse. Har ikke tatt Lamictal speil på disse årene. Begynner og bli trøtt av å stå 100% alene. Begynner å tenke at jeg skal slutte med medisinen.. Er jeg kravstor som savner litt support? Anonymous poster hash: 16bdd...c19 0 Siter
kmkmkm Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Fastlegen tror sikkert alt er ok. Råder deg til å si fra at du trenger hjelp og be han henvise deg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Har bipolar 2 lidelse. For ca to år siden ble jeg skrevet ut av psykiatrien. I disse to åra på egenhånd har jeg ikke fått noen oppfølging. Tar medisinen, har mine små og store svigninger og bivirkninger. Fastlegen skriver ut resept, men har hverken kunnskap eller interesse for bipolar lidelse. Har ikke tatt Lamictal speil på disse årene. Begynner og bli trøtt av å stå 100% alene. Begynner å tenke at jeg skal slutte med medisinen.. Er jeg kravstor som savner litt support? Anonymous poster hash: 16bdd...c19 Har du spurt din fastlege om hjelp? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Første skritt videre må være å be fastlegen måle serumkonsentrasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.