stjernestøv Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Jeg merker at jeg fremdeles er kvalm, kan det ha sammenheng med at jeg nå tar 3 mg risperdal istedenfor 4 mg? Og når vil det gå over? Hva om jeg skal skifte medisiner? Kan vel bli uvel av det også? Og 1 mg skulle vel ikke ha så mye å si? Virkelig vanskelig å slutte på dem da når man blir dårlig av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Skrevet 2. mars 2015 Jeg takler dette dårlig. Vet nhd noe om dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Jeg merker at jeg fremdeles er kvalm, kan det ha sammenheng med at jeg nå tar 3 mg risperdal istedenfor 4 mg? Og når vil det gå over? Hva om jeg skal skifte medisiner? Kan vel bli uvel av det også? Og 1 mg skulle vel ikke ha så mye å si? Virkelig vanskelig å slutte på dem da når man blir dårlig av det. Kanskje ta deg en tur til legen å sjekke? Kvalme er ikke godt. Det kan jo ha med mye å gjøre, ikke nødvendigvis nedtrappingen? Anonymous poster hash: 5255a...86b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Skrevet 2. mars 2015 Kanskje ta deg en tur til legen å sjekke? Kvalme er ikke godt. Det kan jo ha med mye å gjøre, ikke nødvendigvis nedtrappingen?Anonymous poster hash: 5255a...86b Ikke vet jeg, tror ikke jeg orker å gå til lege for det kommer ingenting ut av det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Ikke vet jeg, tror ikke jeg orker å gå til lege for det kommer ingenting ut av det. Ok. Vet ikke hvordan legen din er. Håper du får svar fra NHD. Og at det blir bedre snart Anonymous poster hash: 5255a...86b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Skrevet 2. mars 2015 Ok. Vet ikke hvordan legen din er. Håper du får svar fra NHD. Og at det blir bedre snart Anonymous poster hash: 5255a...86b Han skylder alt på det psykiske han, jo takk for det Satser på at det går over etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.