Gå til innhold

Fremdeles kvalm

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg merker at jeg fremdeles er kvalm, kan det ha sammenheng med at jeg nå tar 3 mg risperdal istedenfor 4 mg? Og når vil det gå over?

Hva om jeg skal skifte medisiner? Kan vel bli uvel av det også? Og 1 mg skulle vel ikke ha så mye å si? Virkelig vanskelig å slutte på dem da når man blir dårlig av det.

stjernestøv
Skrevet

Jeg takler dette dårlig. Vet nhd noe om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg fremdeles er kvalm, kan det ha sammenheng med at jeg nå tar 3 mg risperdal istedenfor 4 mg? Og når vil det gå over?

Hva om jeg skal skifte medisiner? Kan vel bli uvel av det også? Og 1 mg skulle vel ikke ha så mye å si? Virkelig vanskelig å slutte på dem da når man blir dårlig av det.

Kanskje ta deg en tur til legen å sjekke?

Kvalme er ikke godt. Det kan jo ha med mye å gjøre, ikke nødvendigvis nedtrappingen?

Anonymous poster hash: 5255a...86b

stjernestøv
Skrevet

Kanskje ta deg en tur til legen å sjekke?

Kvalme er ikke godt. Det kan jo ha med mye å gjøre, ikke nødvendigvis nedtrappingen?

Ikke vet jeg, tror ikke jeg orker å gå til lege for det kommer ingenting ut av det.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vet jeg, tror ikke jeg orker å gå til lege for det kommer ingenting ut av det.

Ok. Vet ikke hvordan legen din er. Håper du får svar fra NHD. Og at det blir bedre snart :)

stjernestøv
Skrevet

Ok. Vet ikke hvordan legen din er. Håper du får svar fra NHD. Og at det blir bedre snart :)

Han skylder alt på det psykiske han, jo takk for det :) Satser på at det går over etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...