Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har vi et så stort behov for å bli likt av andre, og er det slik for de fleste?

Det første kan en jo gruble på. Ang. det siste, så er det nok varierende i hvor stor grad man søker etter å bli likt av andre, og hvem man søker dette hos. ;) Men beklager om jeg svarte om jeg ikke burde det, jeg så jo at det var NHD du siterte. ;)

Skrevet

Kanskje vi opprinnelig trengte flokken for å overleve?

Vi er likevel veldig forskjellige på det området. Hos noen av oss har det og bli likt av andre utrolig mye å bety. Andre ser ut til å være så trygg i seg selv at det har lite å bety hva andre synes om dem.

Skrevet (endret)

Jeg er en ond og slem person. Jeg skjønner hvorfor mange ikke liker meg. Og hvorfor folk velger å forlate meg. Jeg er en stor feil :(

Jeg sårer andre alt formye. Jeg tror jeg egentlig er veldig ond innvendig. Det at jeg nå er redd alle hater meg fortjener jeg godt. Det hjelper ikke gråte, alt er min feil uansett. Jeg lærer aldri:(

Følelser kan spille deg et puss her. Gjør du så mye galt da ?

Hvis du søker trøst over det som du ser i deg selv, kan du ikke være noe ondt menneske, men at du har visse svakhetsom alle andre, og som du må arbeide med.

Endret av FGT

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...