Toga Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Hvorfor har vi et så stort behov for å bli likt av andre, og er det slik for de fleste? Det første kan en jo gruble på. Ang. det siste, så er det nok varierende i hvor stor grad man søker etter å bli likt av andre, og hvem man søker dette hos. Men beklager om jeg svarte om jeg ikke burde det, jeg så jo at det var NHD du siterte. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 Kanskje vi opprinnelig trengte flokken for å overleve? Vi er likevel veldig forskjellige på det området. Hos noen av oss har det og bli likt av andre utrolig mye å bety. Andre ser ut til å være så trygg i seg selv at det har lite å bety hva andre synes om dem. 0 Siter
FGT Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 (endret) Jeg er en ond og slem person. Jeg skjønner hvorfor mange ikke liker meg. Og hvorfor folk velger å forlate meg. Jeg er en stor feil Jeg sårer andre alt formye. Jeg tror jeg egentlig er veldig ond innvendig. Det at jeg nå er redd alle hater meg fortjener jeg godt. Det hjelper ikke gråte, alt er min feil uansett. Jeg lærer aldri:(Følelser kan spille deg et puss her. Gjør du så mye galt da ? Hvis du søker trøst over det som du ser i deg selv, kan du ikke være noe ondt menneske, men at du har visse svakhetsom alle andre, og som du må arbeide med. Endret 3. mars 2015 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.