AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Jeg var inne for å se hva som var registrert på meg. Men det stod ikke noe om diagnose. Og det var heller ikke registrert hvilke medisiner jeg står på. Hvem har ansvar for å legge inn fast medisinbruk? Hvordan fungerer det? Det var vel bare fastlegens navn, og alle spesialister jeg har vært hos som var registrert.Anonymous poster hash: f01f0...346 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Om jeg har forstått det riktig, blir det ingen landsdekkende etterregistrering av alle som noen gang har vært hos lege. Opplysninger blir lagt inn første gang pasienten er hos legen ETTER at kjernejournal er tatt i bruk på denne institusjonen/dette legekontoret. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Ok. Men all kontakt med spesialister for mange år tilbake var kommet med. Også privatpraktiserende. Men det er kanskje nav som har register på det. Anonymous poster hash: f01f0...346 0 Siter
Toga Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Det er sikkert bare fordi det er et helt nytt system. Er vel bare noen kommuner som har fått dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.