Gå til innhold

Kjernejournal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inne for å se hva som var registrert på meg. Men det stod ikke noe om diagnose. Og det var heller ikke registrert hvilke medisiner jeg står på. Hvem har ansvar for å legge inn fast medisinbruk? Hvordan fungerer det? Det var vel bare fastlegens navn, og alle spesialister jeg har vært hos som var registrert.

Anonymous poster hash: f01f0...346

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om jeg har forstått det riktig, blir det ingen landsdekkende etterregistrering av alle som noen  gang har vært hos lege.

Opplysninger blir lagt inn første gang pasienten er hos legen ETTER at kjernejournal er tatt i bruk på denne institusjonen/dette legekontoret.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Men all kontakt med spesialister for mange år tilbake var kommet med. Også privatpraktiserende. Men det er kanskje nav som har register på det.

Anonymous poster hash: f01f0...346

Skrevet

Det er sikkert bare fordi det er et helt nytt system. Er vel bare noen kommuner som har fått dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...