AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har ikke gått vgs og har ingen arbeidserfaring, hva slags jobber er det man kan få av nav? Kan man få en vanlig jobb bare at det er deltid? Anonymous poster hash: 23c2f...17c 0 Siter
Trine Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Du kan vel få både heltids og deltidsjobb, men det er ikke slik at nav deler ut jobber, du må søke selv. Du kan få praksisplass via nav, men da har du ikke vanlig lønn. Hvordan jobb du kan få avhenger av dine evner, men mest dine dokumenterte evner. Så uten utdanning og arbeidserfaring ville jeg ikke satt meg særlig høye mål. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har ikke gått vgs og har ingen arbeidserfaring, hva slags jobber er det man kan få av nav? Du må få hjelp til å fullføre vgd, og helst noe mer. Ellers får du garantert ikke jobb. Anonymous poster hash: f78f3...113 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.