Gå til innhold

NHD - eupf og angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dels eupf og dels umoden pf, men lurer på om det er vanlig å bli skikkelig deprimert og ha sterk angst i over to måneder etter en negativ hendelse? Har vært i krisesamtaler med AAT, men føler det hjelper lite. De vil søke om miljøarbeidertjeneste til meg for en periode da ting ikke fungerer så greit for tiden. Har forsøkt 2 runder på DPS til ingen nytte. Men er noe usikker på om eupf stemmer på meg for følelsene svinger ikke så veldig ofte og de svingningene jeg har, har jeg hatt siden jeg var liten. Var så deprimert og hadde så sterk angst en gang at jeg ikke kunne se at jeg faktisk trengte hjelp. Er det vanlig? Det var andre som måtte ta affære for jeg var ikke istand til det. Har jeg en dårlig periode så må jeg ha en såkalt "time out". Men eneste mulighet jeg har er å reise 12 mil for å få den roen. Innleggelse er visst ikke aktuelt. Har aldri fått noen god forklaring på hvorfor.

Anonymous poster hash: 94009...6a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...