Gå til innhold

Aldri følt meg mer frisk psykisk bortsett fra kort lunte

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Etter at jeg sluttet på pillene så har jeg aldri følt meg mer våken. Når jeg tok pillene sov jeg mesteparten av døgnet nesten, mens nå har jeg mindre å mindre søvnbehov. Jeg tok ikke ettermiddagskvil i dag eller i uka selvom jeg ikke sovnet før 00.30 i dagmorges og sov dorlig hele natta og våknet klokka 06.13 pga bråk av den nye naboen og så er det kommet en ny pu nabo på den andre siden av meg også som startet å synge klokka 06.15 om morgenen i dag. I morgen skal jeg til psykologen i morgen. Kan jeg risikere at han legger meg inn for å tro at jeg blir syk igjen? Han skal fullføre de påbegynte diagnosetestene på meg.

Blomsterfluen
Skrevet

Eller tar det lenger enn 2 uker før en blir dårlig? Kan man bli psykisk sjukere enn man originalt var før en begynte på pillene i det heletatt?

Skrevet

Jeg har aldri vært psykotisk, men når jeg har sluttet med antipsykotika har det gått oppover i 1-3 mndr, men så har jeg fått masse angst og paranoide tanker. Hvis man holder en samtale med seg selv, og later som man snakker med noen, i timesvis, har man da et symptom på at noe er galt?

Skrevet

Ikke at du nødvendigvis har vært psykotisk, men når man bruker antipsykotika så kan det jo hende man har vært det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...