Blomsterfluen Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 Kan det hende at han velger å legge meg inn på dps i dag for å finne min rette diagnose? Bør jeg ha med meg nettrett, mobil og lader og mine lyddempende hodetelefoner for sikkerhetsskyld i tilfelle innleggelse i dag da? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Skrevet 3. mars 2015 Hvorfor skulle han legge deg inn på dps? For å finne riktig diagnose. Er det ikke sån de gjør det? 0 Siter
Trine Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 (endret) Du trenger vel ikke legges inn for å få diagnose? Vet ikke hvordan de gjør det jeg, men man blir ikke nødvendigvis innlagt noe sted for å få en diagnose. Endret 3. mars 2015 av Trine 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Skrevet 3. mars 2015 Ok. Jeg er også litt nervøs-spent på om de vurderer innleggelse fordi jeg har sluttet på piller, det som skjedde i 2013. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Skrevet 3. mars 2015 Hvordan gikk det hos psykologen? Det gikk bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.