Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk penger av nav til støtte for ting til skolen. Siden det er endel av min "plan". Fikk også penger til månedskort, men nå blir jeg kjørt til skolen istedenfor. Jeg får skikkelig angst av kollektivtransport. Så jeg og foreldrene mine fant ut det var bedre at jeg blir kjørt enn at det ender med jeg ikke klarer komme meg på skolen.Burde jeg ringe og si ifra jeg blir kjørt? Jeg trenger ikke kjøpe månedskort lenger

Skrevet

Ja, du skal ikke få penger til månedskort hvis du ikke har månedskort ;)

Skrevet

Jeg fikk penger av nav til støtte for ting til skolen. Siden det er endel av min "plan". Fikk også penger til månedskort, men nå blir jeg kjørt til skolen istedenfor. Jeg får skikkelig angst av kollektivtransport. Så jeg og foreldrene mine fant ut det var bedre at jeg blir kjørt enn at det ender med jeg ikke klarer komme meg på skolen.Burde jeg ringe og si ifra jeg blir kjørt? Jeg trenger ikke kjøpe månedskort lenger

Ja, eller kan du bli tatt for no 'svindlings'.

Skrevet

Ja, du må si ifra, men du skal fortsatt ha dekket reiseutgifter så bare si du kjører og ikke tar bussen pga angst og spør om det utgjør noen forskjell på utbetalinga (eller noe sånt). Viktig å informere nav om alle endringer.

Skrevet

Ja, jeg synes du skal si fra. Du har sannsynligvis rett til å få dekket reiseutgifter uansett, men i verste fall "bare" kollektivt - slik at det ikke blir feil at du har mottatt støtte for månedskort. I beste fall vil du få økt dekkingen av reiseutgifter, siden du av helsemessige årsaker må kjøres (hvis det nå ikke bare er én fast takst for reiseutgifter)...

AnonymBruker
Skrevet

I beste fall vil du få økt dekkingen av reiseutgifter, siden du av helsemessige årsaker må kjøres (hvis det nå ikke bare er én fast takst for reiseutgifter)...

Det skal mye til.

Anonymous poster hash: 8dce5...660

Skrevet

Det skal mye til.

Anonymous poster hash: 8dce5...660

Nja, ikke sikkert det - kan få dekket for kollektiv transport... Og jeg skriver uansett i "beste fall"...

Skrevet

Bar du ikke har slutta på skolen da. ;)

Ja, du må alltid opplyse om slike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...