Gå til innhold

NHD/Andre - medisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig deprimert og mye angst. Har eupf. Går på 100mg zoloft, lamictal, abilify og seroquel. Synes ikke det hjelper. Fortsatt angst og deppa. Orker ikke mer i lengden. Har prøvd 200mg zoloft uten noe mer effekt enn 100mg. Er det håpløst for meg? Vil ikke bruke benzo. Finnes det noe som kan hjelpe mot angsten og depresjonen utenom dette? Eier ikke konsentrasjon og tankene går i ring. Håper på hjelp.

Anonymous poster hash: 8484c...44a

Skrevet (endret)

Vel jeg er jo åpenbart ingen fagperson, men siden ikke noen andre har svart, kan jeg jo nevne to medisiner som går på angst, som ikke er benzo, og det er lyrica, som regnes som ganske effektiv tror jeg. Det andre er buspar. Som regnes som bra for noen, men stort sett ikke den ultimate angstfordriveren for de store  massene.

Jeg fikk mindre angst da jeg begynte på zyprexa, den er i min erfaring bedre på angst enn seroquel, og abilify kan vel ha angst som bivirkning. Men jeg bare synser.

Endret av Inner self
AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg er jo åpenbart ingen fagperson, men siden ikke noen andre har svart, kan jeg jo nevne to medisiner som går på angst, som ikke er benzo, og det er lyrica, som regnes som ganske effektiv tror jeg. Det andre er buspar. Som regnes som bra for noen, men stort sett ikke den ultimate angstfordriveren for de store massene.

Jeg fikk mindre angst da jeg begynte på zyprexa, den er i min erfaring bedre på angst enn seroquel, og abilify kan vel ha angst som bivirkning. Men jeg bare synser.

Jeg har faktisk hatt en liten mistanke til abilify angående angst som bivirkning. Har en stund lurt på å halvere dosen for å se hvordan det fungerer. Lyrica har jeg prøvd, men kanskje jeg skal be om å få prøve buspar. Synd det er så få angstfordrivere utenom benzo.

Anonymous poster hash: 8484c...44a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...