Gjest lurtepå Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Nå har jeg vært hos psykolog totalt 3 ganger, på disse gangene har vi ikke snakket så mye egentlig bare noen enkle spørsmål og timen varte 15 min pr gang, men den siste gangen så ble det for vanskelig, jeg begynte å gråte fordi det er så vanskelig å snakke om med ukjente.. h*n sier at det er vanskelig å hjelpe meg da, noe jeg jo skjønner. Vi avslutta hele greia og jeg kommer ikke til å få noen flere timer.. Men jeg ville jo ha hjelp. Det er bare det at det er så vanskelig å snakke om følelser og om at jeg vil dø, og så begynner jeg å gråte og da klarer jeg værtfall ikke snakke I går gråt jeg fra klokka 17 til 2 på natta i mer eller mindre strekk, fikk så vondt i hodet av dehydrering at jeg klarte nesten ikke røre meg til slutt Føler at ingen vil hjelpe meg og at ingen KAN hjelpe meg. Hvordan skal dem hjelpe meg? Hva skal jeg gjøre? Endret 4. mars 2015 av lurtepå 0 Siter
ISW Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Hva er det som gjør at du er så trist, at du gråter så mye og at du vil dø? Er det noe som har skjedd, eller føler du deg bare sånn uten grunn? 0 Siter
Tusset Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Det er ikke vanlig praksis hos psykolog med 15 minutters avtaler, eller å avbryte for at pasienten gråter. 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Nå har jeg vært hos psykolog totalt 3 ganger, på disse gangene har vi ikke snakket så mye egentlig bare noen enkle spørsmål og timen varte 15 min pr gang, men den siste gangen så ble det for vanskelig, jeg begynte å gråte fordi det er så vanskelig å snakke om med ukjente.. h*n sier at det er vanskelig å hjelpe meg da, noe jeg jo skjønner. Vi avslutta hele greia og jeg kommer ikke til å få noen flere timer.. Men jeg ville jo ha hjelp. Det er bare det at det er så vanskelig å snakke om følelser og om at jeg vil dø, og så begynner jeg å gråte og da klarer jeg værtfall ikke snakke I går gråt jeg fra klokka 17 til 2 på natta i mer eller mindre strekk, fikk så vondt i hodet av dehydrering at jeg klarte nesten ikke røre meg til slutt Føler at ingen vil hjelpe meg og at ingen KAN hjelpe meg. Hvordan skal dem hjelpe meg? Hva skal jeg gjøre? Var det fastlegen din som hadde henvist deg til psykologen? I så fall synes jeg du skal bestille time hos fastlegen og fortelle at dere ikke fikk det til å fungere så godt, og høre om fastlegen har noen andre forslag til hvordan du kan få det bedre. 0 Siter
Gjest lurtepå Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 (endret) Var det fastlegen din som hadde henvist deg til psykologen? I så fall synes jeg du skal bestille time hos fastlegen og fortelle at dere ikke fikk det til å fungere så godt, og høre om fastlegen har noen andre forslag til hvordan du kan få det bedre. Ja det var fastlegen som hadde sendt henvisningen, men det var jeg som ba om det. Jeg kan jo prøve å ordne en time hos fastlegen igjen, men jeg vet bare ikke hva jeg skal komme med for no forslag, uten at jeg selv tar tak i det og kommer med forslag så ender det nesten garantert opp med å ikke skje noenting.? Eller kanskje han bare sender meg hjem med en resept på pille. Men jeg har allerede gått på medisiner i flere 3+ år, og, jeg var riktignok ikke deprimert da jeg gikk på dem, men hva er vitsen med å leve hvis det eneste som holder meg oppe er medisinen? Jeg føler meg så fortapt.. Endret 4. mars 2015 av lurtepå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Hvorfor kan man ikke slette innleggene sine? Jeg vil ikke ha dem lenger Anonymous poster hash: 768a1...9b3 0 Siter
slabbedask Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Hvorfor kan man ikke slette innleggene sine? Jeg vil ikke ha dem lenger Anonymous poster hash: 768a1...9b3 Du får kontakte webmaster og spørre pent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.