AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Har seponert alle medisiner. Og føler jeg har alt under kontroll. Men når jeg legger meg om kvelden så er jeg alltid litt redd for at jeg skal våkne opp neste morgen å være psykotisk uten noen selvinnsikt. Kan det hele skje så fort ? at jeg føler meg helt fin og glad når jeg legger meg om kvelden, men er alvorlig syk neste morgen ?. Anonymous poster hash: da918...366 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Har seponert alle medisiner. Og føler jeg har alt under kontroll. Men når jeg legger meg om kvelden så er jeg alltid litt redd for at jeg skal våkne opp neste morgen å være psykotisk uten noen selvinnsikt. Kan det hele skje så fort ? at jeg føler meg helt fin og glad når jeg legger meg om kvelden, men er alvorlig syk neste morgen ?. Anonymous poster hash: da918...366 Det begynner nok gradvis å bli verre hvis det blir verre, tror ikke det skjer over natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.