Trine Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg har lås, men da kan ikke personnalet komme inn å gi meg folinsyre, eller å avslutte dagen med meg, uten at jeg må reise meg opp omigjen og omigjen for å låse opp til dem. De har nøkler, men bærer dem nesten aldri om dagen, bare om morgenen. Hvor ofte er de innom hos deg da? Kan ikke være så lang vei fra sofaen til døra vel? Syns du lager problemer her. Enten får du tåle at denne fyren går rett inn ellerså får du gidde å reise deg opp for å åpne for personalet. Hvor mange har du respekt for da? Det er veldig skjeldent det er alle andre det er noe galt med. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Skrevet 4. mars 2015 Hvor ofte er de innom hos deg da? Kan ikke være så lang vei fra sofaen til døra vel? Syns du lager problemer her. Enten får du tåle at denne fyren går rett inn ellerså får du gidde å reise deg opp for å åpne for personalet. Hvor mange har du respekt for da? Det er veldig skjeldent det er alle andre det er noe galt med. Jeg respekterer ikke de som er stygg med meg, men jeg pleier å resåektere de snille. Jeg trenger ikke bo en plass hvor jeg må låse døra for å få privatliv. Personnalet er innom et par ganger daglig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg respekterer ikke de som er stygg med meg, men jeg pleier å resåektere de snille. Jeg trenger ikke bo en plass hvor jeg må låse døra for å få privatliv. Personnalet er innom et par ganger daglig. Det er helt vanlig å holde inngangsdøren låst. Anonymous poster hash: c5b7a...d97 0 Siter
Trine Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg respekterer ikke de som er stygg med meg, men jeg pleier å resåektere de snille. Jeg trenger ikke bo en plass hvor jeg må låse døra for å få privatliv. Personnalet er innom et par ganger daglig. Du er pokker så kravstor også da. Ånei, tenk om du måtte reise deg et par ganger i løpet av dagen. Man må faktisk ta litt ansvar selv også for egen trivsel. 0 Siter
neella Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Kanskje du skal finne deg noen andre venner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 De fleste har da døren låst! Synes du har en merkelig innstilling til livet - er du lat eller bare vanskelig? Hvis du vil ha venner er det lurt å være litt romslig og tolerere andre. Anonymous poster hash: 8fc9e...139 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 De fleste har da døren låst! Synes du har en merkelig innstilling til livet - er du lat eller bare vanskelig? Hvis du vil ha venner er det lurt å være litt romslig og tolerere andre. Anonymous poster hash: 8fc9e...139 Jeg er en sån person som syns at jeg må kunne leve et godt liv uten å måtte være redd for at naboer skal rase inn i leiligheten min uten at jeg må låse døren hele tiden. Jeg er sikkert sabla lat og vanskelig når det gjeldrr dette, fordi jeg er en idiot. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er en sån person som syns at jeg må kunne leve et godt liv uten å måtte være redd for at naboer skal rase inn i leiligheten min uten at jeg må låse døren hele tiden. Jeg er sikkert sabla lat og vanskelig når det gjeldrr dette, fordi jeg er en idiot. Du kan neppe forandre alle naboene dine når du bor i en omsorgsbolig, så her er det nok du selv som må jenke deg. En idiot er du jo selvsagt ikke, bare litt sentrert rundt deg selv, kanskje? Anonymous poster hash: 8fc9e...139 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er en sån person som syns at jeg må kunne leve et godt liv uten å måtte være redd for at naboer skal rase inn i leiligheten min uten at jeg må låse døren hele tiden. Jeg er sikkert sabla lat og vanskelig når det gjeldrr dette, fordi jeg er en idiot. Men hvis du synes det er så innmari vanskelig og tungt å reise seg fra sofaen og gå de skrittene bort til døra 2-3 ganger om dagen at du ikke gidder låse, så får du bare finne deg i at denne naboen bare går rett inn. Han har sikkert den oppfatningen at så lenge du ikke låser så betyr det at du vi ha besøk og han bare kan gå inn. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg er en sån person som syns at jeg må kunne leve et godt liv uten å måtte være redd for at naboer skal rase inn i leiligheten min uten at jeg må låse døren hele tiden. Jeg er sikkert sabla lat og vanskelig når det gjeldrr dette, fordi jeg er en idiot. De fleste holder da ytterdøren låst hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.