Gå til innhold

Lettere med struktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så bekymret for livet mitt, at jeg ikke skal klare det, med måltider og struktur

Jeg får svar om noen uker om jeg får en VTA plass

Blir det lettere for meg da? Å leve strukturert og ha måltider og sånn?

Skrevet

Jeg er så bekymret for livet mitt, at jeg ikke skal klare det, med måltider og struktur

Jeg får svar om noen uker om jeg får en VTA plass

Blir det lettere for meg da? Å leve strukturert og ha måltider og sånn?

Jeg tror det kan bli lettere for deg med mer struktur i hverdagen, men jeg skulle ønske at du hadde en eller annen oppfølgning fra psykiatrien i overgangsperioden. Har du overhodet noe samtalepartner enten i bydelen eller på dps nå? Og ønsker du å ha det?

Skrevet

Nei har bare fastlegen dessverre

Skrevet

Nei har bare fastlegen dessverre

Har du sjekket ut om bydelen har noen psykiatriske sykepleiere som du liker? I denne sammenhengen så ser jeg for meg at det kunne vært bra for deg å hatt en slags "Coach" i forhold til det å skulle leve ganske annerledes enn du har gjort i mange år.

Er det en bestemt VTA-jobb du håper å få, eller er det først bare snakk om å gjøre et vedtak om VTA?

Skrevet

Jeg har ikke sjekket ut om sykepleiere

Det er en bestemt jobb jeg håper å få

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...