missmas Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er så bekymret for livet mitt, at jeg ikke skal klare det, med måltider og struktur Jeg får svar om noen uker om jeg får en VTA plass Blir det lettere for meg da? Å leve strukturert og ha måltider og sånn? 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg er så bekymret for livet mitt, at jeg ikke skal klare det, med måltider og struktur Jeg får svar om noen uker om jeg får en VTA plass Blir det lettere for meg da? Å leve strukturert og ha måltider og sånn? Jeg tror det kan bli lettere for deg med mer struktur i hverdagen, men jeg skulle ønske at du hadde en eller annen oppfølgning fra psykiatrien i overgangsperioden. Har du overhodet noe samtalepartner enten i bydelen eller på dps nå? Og ønsker du å ha det? 0 Siter
frosken Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Nei har bare fastlegen dessverre Har du sjekket ut om bydelen har noen psykiatriske sykepleiere som du liker? I denne sammenhengen så ser jeg for meg at det kunne vært bra for deg å hatt en slags "Coach" i forhold til det å skulle leve ganske annerledes enn du har gjort i mange år. Er det en bestemt VTA-jobb du håper å få, eller er det først bare snakk om å gjøre et vedtak om VTA? 0 Siter
missmas Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Skrevet 4. mars 2015 Jeg har ikke sjekket ut om sykepleiere Det er en bestemt jobb jeg håper å få 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.