Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Hva med feks Hitler? Er det realistisk å tenke at naboen din egentlig vil deg vel??? 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Enkelte er vel "gode"... Men stort sett er folk knivende ulver, og dette er skjult under lag på lag med etikette, selvbedrag, kald kalkulering og manglende refleksjonsevne. 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Men nå høres jeg vel "syk" ut, i de naive optimistenes ører. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Hva med feks Hitler? Er det realistisk å tenke at naboen din egentlig vil deg vel??? Det er vel realistisk å tro a naboen din egentlig ikke bryr seg så mye om deg. 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Enkelte er vel "gode"... Men stort sett er folk knivende ulver, og dette er skjult under lag på lag med etikette, selvbedrag, kald kalkulering og manglende refleksjonsevne. Folk har nok med seg selv om sitt, vel. 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Regner med at dette forsvinner fort. Jeg har 0 selvbeherskelse. 0 Siter
laban Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Men stort sett er folk knivende ulver, og dette er skjult under lag på lag med etikette, selvbedrag, kald kalkulering og manglende refleksjonsevne. Med den innstillingen tror jeg det er like greit at du holder deg for deg selv 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Da kan jeg slå meg til ro at jeg ikke er skikket da, og motta mine fete sjekker med god samvittighet. Hø hø... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Hei! Jeg vet imidlertid at mennesker ikke tenker "stygt" om uføre, da tenker jeg på majoriteten. selvsagt fins det unntak, men de tror jeg ikke er så mange. Jeg blir møtt med forståelse, oppmuntring og positivitet, og jeg VET det er ment sånn. Den som er hard mot meg og nedsettende er kun meg selv. Man må ikke anta, tro og gruble på ord mennesker ikke har sagt, men man tror de tenker. Endret 5. mars 2015 av Madelenemie 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Hei! Jeg vet imidlertid at mennesker ikke tenker "stygt" om uføre, da tenker jeg på majoriteten. Jeg tror majoriteten er ganske negative til uføre (les "snyltere" i deres øyne). 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Jeg tror majoriteten er ganske negative til uføre (les "snyltere" i deres øyne). Tror jeg og. Alt tyder på det. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Kan du ikke få deg en VTA-plass? Da kan du jobbe full tid for 2000-3000 kroner i måneden. 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Kan du ikke få deg en VTA-plass? Da kan du jobbe full tid for 2000-3000 kroner i måneden.Hva vil det si? 0 Siter
slabbedask Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Hva vil det si?Varig Tilrettelagt Arbeid, tror jeg. Hva er varig tilrettelagt arbeid (VTA)? Varig tilrettelagt arbeid er et individuelt tilpasset tiltak i skjermet virksomhet. Målet er at den enkelte utfører arbeidsoppgaver tilpasset egen yteevne. Varighet er ubegrenset, og hver enkelt får oppfølging av en veileder. Hvem er VTA for? For personer som har fått innvilget eller er i påvente av uførepensjon. Det er NAV som søker plass for den enkelte.http://www.mindus.no/?page_id=343 Tror dette er mest for folk som har problemer med å aktivere seg selv, og ellers ikke kommer seg opp om mårran. Endret 5. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.