Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med feks Hitler? Er det realistisk å tenke at naboen din egentlig vil deg vel???

Skrevet

Enkelte er vel "gode"...

Men stort sett er folk knivende ulver, og dette er skjult under lag på lag med etikette, selvbedrag, kald kalkulering og manglende refleksjonsevne.

Skrevet

Men nå høres jeg vel "syk" ut, i de naive optimistenes ører. ;)

Skrevet

Hva med feks Hitler? Er det realistisk å tenke at naboen din egentlig vil deg vel???

Det er vel realistisk å tro a naboen din egentlig ikke bryr seg så mye om deg.

Skrevet

Enkelte er vel "gode"...

Men stort sett er folk knivende ulver, og dette er skjult under lag på lag med etikette, selvbedrag, kald kalkulering og manglende refleksjonsevne.

Folk har nok med seg selv om sitt, vel.

Skrevet

Regner med at dette forsvinner fort.

Jeg har 0 selvbeherskelse.

Skrevet

Med den innstillingen tror jeg det er like greit at du holder deg for deg selv :P

Skrevet

Da kan jeg slå meg til ro at jeg ikke er skikket da, og motta mine fete sjekker med god samvittighet.

Hø hø...

Madelenemie
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg vet imidlertid at mennesker ikke tenker "stygt" om uføre, da tenker jeg på majoriteten.

selvsagt fins det unntak, men de tror jeg ikke er så mange.

Jeg blir møtt med forståelse, oppmuntring og positivitet, og jeg VET det er ment sånn.

Den som er hard mot meg og nedsettende er kun meg selv.

Man må ikke anta, tro og gruble på ord mennesker ikke har sagt, men man tror de tenker.

Endret av Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg vet imidlertid at mennesker ikke tenker "stygt" om uføre, da tenker jeg på majoriteten.

Jeg tror majoriteten er ganske negative til uføre (les "snyltere" i deres øyne).

Skrevet

Jeg tror majoriteten er ganske negative til uføre (les "snyltere" i deres øyne).

Tror jeg og. Alt tyder på det.

Bella Dotte
Skrevet

Kan du ikke få deg en VTA-plass? Da kan du jobbe full tid for 2000-3000 kroner i måneden.

Skrevet

Kan du ikke få deg en VTA-plass? Da kan du jobbe full tid for 2000-3000 kroner i måneden.

Hva vil det si?

Skrevet (endret)

Hva vil det si?

Varig Tilrettelagt Arbeid, tror jeg.

Hva er varig tilrettelagt arbeid (VTA)?

Varig tilrettelagt arbeid er et individuelt tilpasset tiltak i skjermet virksomhet. Målet er at den enkelte utfører arbeidsoppgaver tilpasset egen yteevne. Varighet er ubegrenset, og hver enkelt får oppfølging av en veileder.

Hvem er VTA for?

For personer som har fått innvilget eller er i påvente av uførepensjon.

Det er NAV som søker plass for den enkelte.

http://www.mindus.no/?page_id=343

Tror dette er mest for folk som har problemer med å aktivere seg selv, og ellers ikke kommer seg opp om mårran.

Endret av slabbedask

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...