Caylee Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 hadde jeg blitt født i 1995 som jeg egentlig skulle kanskje livet mitt hadde vært helt annerledes 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Du er født på kvelden 31. desember 1994 da? Slik at hvis du ikke hadde blitt født "for tidlig", og i 1995, så hadde du gått i et klassetrinn under der du gikk? Og det kunne vært bra, mener du, siden du da ville vært mer moden for "alderen" enn du var...Hm. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Du er født på kvelden 31. desember 1994 da? Slik at hvis du ikke hadde blitt født "for tidlig", og i 1995, så hadde du gått i et klassetrinn under der du gikk? Og det kunne vært bra, mener du, siden du da ville vært mer moden for "alderen" enn du var... Hm. midten i januar 1995 var egentlig tiden ikke bare det.. men kan hende klassemiljøene var bedre. men slikt kommer jeg aldri til å få vite uansett Men på en annen side.. da hadde jeg hatt andre venner enn jeg har nå 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Gresset er alltid grønnere på den andre siden av bekken... I dette tilfellet blir det vel noe slikt: For å si det med Gandalf: 0 Siter
Caylee Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Gresset er alltid grønnere på den andre siden av bekken... I dette tilfellet blir det vel noe slikt: For å si det med Gandalf: nå er det nesten sant, men bare nesten 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 nå er det nesten sant, men bare nesten Du tenker å bøye rom-tid kontinuumet? 0 Siter
Caylee Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Du tenker å bøye rom-tid kontinuumet? skjønte ikke helt. Vil du forklare? 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 skjønte ikke helt. Vil du forklare? Jeg bare surrer på. "Time bender", altså "tidsbøyer", er en type karakter som kan reise i tiden. 0 Siter
Caylee Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 Jeg bare surrer på. "Time bender", altså "tidsbøyer", er en type karakter som kan reise i tiden. åja ok. skjønner 0 Siter
Caylee Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Skrevet 5. mars 2015 teit tråd må bare nevne det 100000 ganger 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 http://www.dagbladet.no/2015/03/04/nyheter/pi/innenriks/norgesrekord/bjorn_vidar_ness/38055186/ Noe for de som ønsker å fungere bedre kognitivt... 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 teit tråd må bare nevne det 100000 ganger Ja her er det på sin plass å skamme seg skikkelig. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 http://www.dagbladet.no/2015/03/04/nyheter/pi/innenriks/norgesrekord/bjorn_vidar_ness/38055186/ Noe for de som ønsker å fungere bedre kognitivt... Jepp, her er en mann (sannsynligvis) på trygd som har brukt tiden sin vist - Jeg har en del helseproblemer, som gjør at jeg sitter mye stille og holder meg innendørs. Mye forskning viser at det er svært viktig å opprettholde mentale evner ved å stimulere hjernen til å gjøre forskjellige ting. Det er rett og slett det som gjorde at jeg fikk ideen. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 hadde jeg blitt født i 1995 som jeg egentlig skulle kanskje livet mitt hadde vært helt annerledes Ja, det kunne det ha blitt. Livet altså. 0 Siter
påskelilje Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Det er mye som kunne ha vært annerledes for meg også, dersom hendelser hadde inntruffet på en litt annen tid enn de gjorde. En kan velge å drømme seg bort og lengte etter hvordan livet da kunne ha vært (lett da å hoppe over eventuelle andre negative ting som kunne ha inntruffet), eller en kan akseptere at slik ble det, og jobbe med situasjonen slik den er i dag, og hvordan en vil ha det fremover. Jeg sier ikke at det er lett. Jeg sitter i dag og tenker veldig over en del valg jeg har tatt, hvilke valg jeg skal ta den nærmeste tiden og hvordan jeg skal leve livet videre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Sånn kan man jo tenke om alt. - hva om vi ikke hadde flyttet sammen, men gjort det slutt? - hva om jeg ikke hadde svart på den e-posten? - hva om jeg hadde dratt dit istedet? - hva om... 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jepp, her er en mann (sannsynligvis) på trygd som har brukt tiden sin vist Et forbilde han der ja. Forøvrig tror jeg det er bullshit det med at han bare har en vanlig hjerne. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Et forbilde han der ja. Forøvrig tror jeg det er bullshit det med at han bare har en vanlig hjerne. Er jo litt artig da det han har fått til Vanskelig å vite hvordan hjerne han har, men det er nok mange av oss som sitter med urealisert potensiale på ulike områder. Synd det krever så lite å slappe av på sofaen, eller sjekke DOL og facebook. 0 Siter
Toga Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Er jo litt artig da det han har fått til Vanskelig å vite hvordan hjerne han har, men det er nok mange av oss som sitter med urealisert potensiale på ulike områder. Synd det krever så lite å slappe av på sofaen, eller sjekke DOL og facebook. Det stemmer nok, men det er likevel begrensninger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.