Gå til innhold

Har ikke noe med hvorfor personnalet ikke har nøklene?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

I dag morgers når jeg satt på do så banket personnalet på døra men låste seg ikke inn sån som de pleier. Jeg spurte hvorfor hun ikke hadde nøkler. Da svarte hun surt tilbake at jeg ikke hadde noe med hvorfor hub ikke hadde nøklene til boligen. Hun sa også at hun ikke kan stå til ansvar for meg. For et rasshøl hun er. Hva syns dere?

Fortsetter under...

AnonymBruker

I dag morgers når jeg satt på do så banket personnalet på døra men låste seg ikke inn sån som de pleier. Jeg spurte hvorfor hun ikke hadde nøkler. Da svarte hun surt tilbake at jeg ikke hadde noe med hvorfor hub ikke hadde nøklene til boligen. Hun sa også at hun ikke kan stå til ansvar for meg. For et rasshøl hun er. Hva syns dere?

Jeg syntes det er vanlig å åpne når det banker på døra.

Anonymous poster hash: 13bdb...2d0

Blomsterfluen

Jeg synes du er utrolig aggressiv!

Jeg synes du er utrolig aggressiv!

Er det aggresivt selvom jeg ikke gikk løs på henne? Jeg skjelltr henne for øvrig ut å ba henne gå å gjøre en viss ting.

Annonse

Er det aggresivt selvom jeg ikke gikk løs på henne? Jeg skjelltr henne for øvrig ut å ba henne gå å gjøre en viss ting.

Jeg hadde skjønt du om du skjelte henne ut for å låse seg inn uten å banke på, men at du skjeller henne ut fordi hun banker på døra og ikke går rett inn det er fakisk svært ufint, aggressivt og umodent gjort av deg. I det siste synes jeg du har hatt veldig mange innlegg her hvor du har vært nesten ekstremt negativ, aggressiv og manisk.

Annonse

Blomsterfluen

Prøv å tenk deg inn i at rollene ble byttet om. At du var henne og hun var deg. Hvordan ville du da sett på samme situasjonen?

Hvis jeg var henne hadde jeg svart på hvorfor jeg ikke hadde nøklene.

Hvis jeg var henne hadde jeg svart på hvorfor jeg ikke hadde nøklene.

I utgangspunktet tror jeg nok at jeg også ville gjort det. Nå vet ikke jeg hvilke grunnlag hun hadde for ikke å si noe. Jeg vet heller ikke om hun hadde en dårlig dag eller at hun normalt er av den litt sure og irritable typen.

Men uansett så var situasjonen slik den var. Tror du at du selv kunne reagert litt annerledes for at det skulle bli bedre? Ofte kan det være enklere å endre på hvordan vi selv reagerer, enn det er å endre andre.

Blomsterfluen

I utgangspunktet tror jeg nok at jeg også ville gjort det. Nå vet ikke jeg hvilke grunnlag hun hadde for ikke å si noe. Jeg vet heller ikke om hun hadde en dårlig dag eller at hun normalt er av den litt sure og irritable typen.

Men uansett så var situasjonen slik den var. Tror du at du selv kunne reagert litt annerledes for at det skulle bli bedre? Ofte kan det være enklere å endre på hvordan vi selv reagerer, enn det er å endre andre.

Ok. Saken er at hun er sur og utgått på dato. Hun tåler veldig lite. Hun burde ikke være personnal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...