Gå til innhold

tror jeg har fått sparken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Blomsterfluen

35

• Trine

21

• AnonymBruker

7

• Lillemus

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

De har aldri komt busende inn når de har hatt nøkler. De har banket på først. Da kan jeg skjule nakenheten om det er en mannepersonsl som kommer inn.

Men uten nøkler kommer de jo ikke busende inn ihvertfall. Da kan du jo ta på deg noe klær før du lukker opp.

Hei. I dag fikk jeg beskjed at det var så mye fravær fra jobben at det er alvorlig, av sjefen på jobben. Jeg maktet ikke gå på jobb i dag pga at jeg avskyr å tilbringe tid med et visst personal. så da jeg ringte å ga beskjed at jeg havnet i krangel med personalet i dag sånn at jeg ikke kunne bli kjørt til jobb, sa sjefen at det er en tåpelig og dårlig grunn til å ikke komme på jobb og at nå har det vært så altfor mye fravær at det er ikke bra. Sjefen virka også sur og oppgitt i stemmen. Og dette er en 100 % uføre trygd arbeidsplass. Hva tror dere? Sier de meg opp på mandag tror dere?

Du blir nok ikke oppsagt uten varsel, men du bør ta innover deg at sjefen har helt rett, og at det sikkert er mange andre uføre som gjerne vil ha en slik jobb og som ikke vil utebli av en slik tullete grunn.

Hvis du må kjøres til jobb, må du tåle å sitte i bilen med den som kjører deg. Hvis ikke, må du enten reise kollektivt eller la være å jobbe. Sånn fungerer mange ting i samfunnet. Hvis du har lyst til å klare deg mer selv etter hvert, må du vise at du kan tilpasse deg slike enkle "kontrakter".

Blomsterfluen

Du blir nok ikke oppsagt uten varsel, men du bør ta innover deg at sjefen har helt rett, og at det sikkert er mange andre uføre som gjerne vil ha en slik jobb og som ikke vil utebli av en slik tullete grunn.

Hvis du må kjøres til jobb, må du tåle å sitte i bilen med den som kjører deg. Hvis ikke, må du enten reise kollektivt eller la være å jobbe. Sånn fungerer mange ting i samfunnet. Hvis du har lyst til å klare deg mer selv etter hvert, må du vise at du kan tilpasse deg slike enkle "kontrakter".

Ok. Jeg har vansker med å starte på noe jeg syns er kjedelig. Og jeg jobber vanligvis ikke lenge på en jobb før jeg får såarken fordi jeg ikke orker det gørrkjedelige dritet.

De har aldri komt busende inn når de har hatt nøkler. De har banket på først. Da kan jeg skjule nakenheten om det er en mannepersonsl som kommer inn.

Du gikk neppe og åpent døra iført bare trusa. Det er ikke noe problem å ta på seg en t-skjorte eller en morgenkåpe først. Her lager du problemer i stedet for å se en helt enkel løsning.

Annonse

Ok. Jeg har vansker med å starte på noe jeg syns er kjedelig. Og jeg jobber vanligvis ikke lenge på en jobb før jeg får såarken fordi jeg ikke orker det gørrkjedelige dritet.

Jeg lurer virkelig på hvordan du har tenkt du skal klare å bo helt for deg selv uten et hjelpeapparat til å hjelpe deg i hverdagen...

Blomsterfluen

Du gikk neppe og åpent døra iført bare trusa. Det er ikke noe problem å ta på seg en t-skjorte eller en morgenkåpe først. Her lager du problemer i stedet for å se en helt enkel løsning.

Det er jo ikke like lett å alltid huske på å legge klær klar ved senga hver kveld. Og dessuten om jeg tar for lang tid å åpne så ringer de på døra og ringelyden får meg forbasket frustrert.

Endret av Blomsterfluen

Det er jo ikke like lett å alltid huske på å legge klær klar ved senga hver kveld. Og dessuten om jeg tar for lang tid å åpne så ringer de på døra og ringelyden får meg forbasket frustrert.

Altså, du er ganske god til å finne unnskyldinger for alt mulig.

Jeg søker for tiden om en omsorgsbolig men uten intitusjon.

Ok, du snakket om det private leiemarkedet for noen dager siden. Man kan jo få en viss oppfølging i hverdagen der også, men omsorgsbolig er nok et mye klokere valg. Håper det dukker opp noe til deg snart. :)

AnonymBruker

Kjøp deg en morgenkåpe, så slenger du bare den på deg.

Ringelyd fra en dør må du lære deg å tåle.

Anonymous poster hash: 79c69...20d

Annonse

Jeg skrev 25 for jeg mente at kolesterolet mitt nok ville ha komt helt fra 5 til 25 tilslutt fordi jeh ble fetere å fetere.

Du vil aldri få et kolesterol på 25. Om du har 5 nå så er du rett over ønskelig kolesterol. Du har bare så vidt lett forhøyet kolesterol. Så jeg tror du overdriver problemet.

Jeg syns du Trine er uhøffelig og mobber meg når du sier du syns jeg er lat å giddaløs, bare fordi jeg ikke er vant med å måtte åpne for personnalet selv om morgenen når jeg er nesten helt naken. Jeg sover uten dyne.

Det er ikke mobbing å komme med fakta. Du sa jo at det ikke var på morgenen. Du gadd ikke låse døra for da måtte du reise deg når personalet kom på dagtid. Da var det bedre at naboen din kom rett inn.

Om du rekker å skjule deg når noen kommer inn så rekker du å skjule deg for å åpne døra også. Det er bare å rope "kommer snart, skal bare kle på meg"

Du lager problemer som ikke finnes.

Det er ikke bare å finne på unskyldninger, det er reelle fakta. Det er sån jeg er.

Jo det er unnskyldninger. Du er ikke interessert i å finne løsninger.

Blomsterfluen

Du vil aldri få et kolesterol på 25. Om du har 5 nå så er du rett over ønskelig kolesterol. Du har bare så vidt lett forhøyet kolesterol. Så jeg tror du overdriver problemet.

Det er ikke mobbing å komme med fakta. Du sa jo at det ikke var på morgenen. Du gadd ikke låse døra for da måtte du reise deg når personalet kom på dagtid. Da var det bedre at naboen din kom rett inn.

Om du rekker å skjule deg når noen kommer inn så rekker du å skjule deg for å åpne døra også. Det er bare å rope "kommer snart, skal bare kle på meg"

Du lager problemer som ikke finnes.

Jo det er unnskyldninger. Du er ikke interessert i å finne løsninger.

Nei det er ikke bare unskyldninger.

Blomsterfluen

Ok. Hvorfor kan du ikke ha f.eks en morgenkåpe ved siden av senga? Hvorfor kan du ikke ha døra låst på dagtid? Hvorfor kan du ikke dra på jobben pga en konflikt med personalet?

For personalet tåler jeg ikke å være i nærheten av. Og jeg har ingen mårenkåpe. Fordi jeg ante ikke at det var normalt å ha døren låst. Jeg er nemlig vant med at døra er opplåst om dagen men ikke om natta.

For personalet tåler jeg ikke å være i nærheten av. Og jeg har ingen mårenkåpe. Fordi jeg ante ikke at det var normalt å ha døren låst. Jeg er nemlig vant med at døra er opplåst om dagen men ikke om natta.

Men klarer du ikke å se at løsningen når du ikke vil at noen skal komme ubedt inn er at du må låse?

Om du vil jobbe så er du nødt til å svelge noen kameler og tåle personalet den tiden det tar å kjøre til jobb. En morgenkåpe kan man kjøpe seg. Ellerså har du sikkert en t-skjorte og en joggebukse, eller et pledd. Det siste svaret ditt er bare tull. Nå vet du at mange har døra låst på dagtid så da kan du begynne å ha den låst, alternativt akseptere at naboen går inn og ut som han vil. Om du vil se det eller ikke så er det faktisk bare dumme unnskyldninger du kommer med. Du er selv ansvarlig for din egen trivsel og om du vil ha det bra så må du gidde gjøre noe for å oppnå det.

Blomsterfluen

Om du vil jobbe så er du nødt til å svelge noen kameler og tåle personalet den tiden det tar å kjøre til jobb. En morgenkåpe kan man kjøpe seg. Ellerså har du sikkert en t-skjorte og en joggebukse, eller et pledd. Det siste svaret ditt er bare tull. Nå vet du at mange har døra låst på dagtid så da kan du begynne å ha den låst, alternativt akseptere at naboen går inn og ut som han vil. Om du vil se det eller ikke så er det faktisk bare dumme unnskyldninger du kommer med. Du er selv ansvarlig for din egen trivsel og om du vil ha det bra så må du gidde gjøre noe for å oppnå det.

Det siste svaret mitt er fader meg ikke bare tull.jeg vet det jo nå når dere har sagt det at det er vanlig at døra er låst om dagen, men jeg ante ikke dettecfør. Pliiis ikke mobb meg. Dessutten er det dumme påstander du kommer med at det er dumme unnskyldninher. Det er ikke unskyldninger!!!

Endret av Blomsterfluen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...