Frøkenbekymra Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Føler meg sliten. Trøtt og uopplagt, ønsker bare å sove. Gleder meg ikke lenger til å reie på hytta. Har vondt i kroppen og trykk i hodet. Ønsker å være alene. Blir sliten i hodet av å være sammen med andre. Får ikke med meg det andre sier. Oker ikke å trene. Bekymrer meg for fremtiden - særlig for økonomien. For en måned siden var jeg storfornøyd med jobben. Gledet meg til å feire på påske på den nye hytta og hadde gode treningsrutiner. Hadde ingen ting å bekymre meg om. Hadde det kort sagt veldig bra. Hva gjør jeg nå? Ønsker ikke å havne tilbake i det sorte hullet, men føler at jeg er på god vei allerede :-( Bipolar 0 Siter
neella Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Vårdepresjon er relativt vanlig, men lite omdiskutert. 0 Siter
neella Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Vårdepresjon er relativt vanlig, men lite omdiskutert. Jeg har alle symptomene som du nevner, hver eneste vår.. jeg begynner å se et mønster i det. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg elsker våren! Blir fort rastløs da, som kan være litt slitsomt, men forbinder det mest med noe positivt 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Jeg synes det er mye positivt med våren, det er nok min favorittårstid, men forstår at folk kan bli deprimert da. Har nok vært deprimert noen ganger om våren før, og da ble det gjerne litt verre fordi jeg skulle ha vært glad, hatt mer energi og gjort mye kjekt (slik jeg gjør i min idéelle vår), men istedenfor ble jeg bare sittende hjemme og deppe. 0 Siter
Trine Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Liker egentlig bare vinteren jeg. Våren og høsten er fin på fjellet, men man kan jo ikke være der hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.