Gå til innhold

Det er så rart...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg gikk på zoloft så funket den, men så slutta jeg på den pga vektoppgang. Innså etter å ha vært uten en stund at jeg trenger den og startet på den igjen og ble straks mye bedre. Sist gikk jeg på 200 mg. Nå går jeg på 100 mg. Likevel føler jeg at den fungerer langt bedre nå enn sist periode jeg tok den. Bivirkninger som tapt seksuell interesse er det nå dessverre, men den bivirkningen hadde jeg ikke da jeg gikk på 200 mg! Hva i all verden?! Har ikke endret på noen andre medisiner eller livet mitt for øvrig. Jeg har eupf men er aldri høyt oppe, er nok nedfor jevnt over selv om zoloften funker bedre nå på 100 mg enn sist på 200 mg. Rart?

Kan det være verdt å øke til 200 mg igjen og se om det funker bedre nå? Er så lei av å være nedfor hele tiden. Angst har jeg også og en del tvang.

Anonymous poster hash: 3c05b...d73

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...