Ninkenpoo Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 Hei:) Ps: alle kan svare;) Eg har prøvd pranolol 40mg *3 Mot skjelvinger, i et par uker men har ikkje fått noen effekt Har det noe for seg å øke dosen? Eller har du et tips på noe annet medikament som kan hjelpe 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Dette er ikke psykiatri. Jeg anbefaler at du diskuterer med fastlegen. 0 Siter
ISW Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Det er ikke alltid Pranolol hjelper mot skjelvinger. Det jeg synes er rart, er at en annen betablokker har fungert, men ikke Pranolol, når det er Pranolol som er den eneste betablokkeren som er ment å brukes mot skjelvinger. Kan det være noen annen grunn til at du skjelver nå? Er det helt umulig å finne betablokkeren du brukte før? Legen har jo oversikt over resepter han har gitt deg fra år tilbake. 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Skrevet 7. mars 2015 Nei blei veldigt skuffet over at den ikkje funket. Dei betablokkere eg fikk sist var for lenge siden av en annen lege, å fastlegen finner ikkje den resepten igjen visst:( Men blei så happy når eg hørte om pranolol siden den kunne brukast dagligt. Har alltid skjelvet, sønnen min og min far har det og, men min har blitt veldig kraftig di siste 10åra. Fastlegen vett ikkje Ka som gjere det, men er veldigt hemmende i kvardagen min.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Legen din bør sende deg videre til MR av hodet og nevrolog. Finne ut årsakene til skjelvingene må være det første man gjør før man starter medisinering. Anonymous poster hash: 8cf6e...5c5 0 Siter
Ninkenpoo Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Skrevet 7. mars 2015 Har vert på mr og hos nevrolog glømte å skrive det. Dei fant ingenting galt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.