Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Ps: alle kan svare;)

Eg har prøvd pranolol 40mg *3

Mot skjelvinger, i et par uker men har ikkje fått noen effekt

Har det noe for seg å øke dosen?

Eller har du et tips på noe annet medikament som kan hjelpe

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er ikke psykiatri. Jeg anbefaler at du diskuterer med fastlegen.

Skrevet

Det er ikke alltid Pranolol hjelper mot skjelvinger. Det jeg synes er rart, er at en annen betablokker har fungert, men ikke Pranolol, når det er Pranolol som er den eneste betablokkeren som er ment å brukes mot skjelvinger.

Kan det være noen annen grunn til at du skjelver nå? Er det helt umulig å finne betablokkeren du brukte før? Legen har jo oversikt over resepter han har gitt deg fra år tilbake.

Skrevet

Nei blei veldigt skuffet over at den ikkje funket.

Dei betablokkere eg fikk sist var for lenge siden av en annen lege, å fastlegen finner ikkje den resepten igjen visst:(

Men blei så happy når eg hørte om pranolol siden den kunne brukast dagligt.

Har alltid skjelvet, sønnen min og min far har det og, men min har blitt veldig kraftig di siste 10åra.

Fastlegen vett ikkje Ka som gjere det, men er veldigt hemmende i kvardagen min....

AnonymBruker
Skrevet

Legen din bør sende deg videre til MR av hodet og nevrolog. Finne ut årsakene til skjelvingene må være det første man gjør før man starter medisinering.

Anonymous poster hash: 8cf6e...5c5
Skrevet

Har vert på mr og hos nevrolog glømte å skrive det.

Dei fant ingenting galt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...