larimar Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Jeg har 15 mg. Tok en idag, men synes reaksjonene på de er vel kraftige. Jeg sov i flere timer. Når jeg våknet gikk jeg på kjøkken for å få noe gjort, men følte meg ustø og uvel, så det var bare å legge seg nedpå igjen. Håper det blir bedre etterhvert, for jeg trenger noe som fungerer nå. Er det vanlig å føle seg ustø på truxal? Jeg er usikker, når jeg begynte på de gikk jeg rett på 30mg og 10mg zyprexa før jeg la meg, så vet ikke helt hva som var hva. Men jeg husker jeg nesten ikke var menneske på minst 2 døgn, jeg bare sov og sov. Men det gikk seg til da og når de verste bivirkningene ga seg hadde jeg som sagt veldig god virkning og jeg tok truxal som behov og ikke som fast i stedet. Jeg ble ikke trøtt av de, bare rolig. Kanskje du kan ta en før leggetid? Det var det jeg begynte med i iallefall. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er usikker, når jeg begynte på de gikk jeg rett på 30mg og 10mg zyprexa før jeg la meg, så vet ikke helt hva som var hva. Men jeg husker jeg nesten ikke var menneske på minst 2 døgn, jeg bare sov og sov. Men det gikk seg til da og når de verste bivirkningene ga seg hadde jeg som sagt veldig god virkning og jeg tok truxal som behov og ikke som fast i stedet. Jeg ble ikke trøtt av de, bare rolig. Kanskje du kan ta en før leggetid? Det var det jeg begynte med i iallefall. Vil de ha effekt neste dag hvis jeg tar de før leggetid? Hvis det bare er for en kort stund så går det greit å sove litt på ettermiddagen, men jeg kan ikke ha det slik som i dag i lengden. Men når du sier at det bare var til å begynne med, så satser jeg på at det blir slik for meg også. 0 Siter
larimar Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Vil de ha effekt neste dag hvis jeg tar de før leggetid? Hvis det bare er for en kort stund så går det greit å sove litt på ettermiddagen, men jeg kan ikke ha det slik som i dag i lengden. Men når du sier at det bare var til å begynne med, så satser jeg på at det blir slik for meg også. Nei jeg tenkte at kanskje du kunne ta de før leggetid i begynnelsen, men hvis du ikke har noe imot å sove litt på ettermiddagen i noen dager så gjør vel ikke det noe. Håper kroppen din blir fort vandt til dem og at du får god effekt 0 Siter
Gjest Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Nei jeg tenkte at kanskje du kunne ta de før leggetid i begynnelsen, men hvis du ikke har noe imot å sove litt på ettermiddagen i noen dager så gjør vel ikke det noe. Håper kroppen din blir fort vandt til dem og at du får god effekt Jeg må bare ikke ta den hvis jeg skal noe på ettermiddagen. Jeg er litt usikker på effekten, men får bare prøve en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.