Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg føler ikke musikken inni meg lenger og det savner jeg noe veldig, det gav meg masse deilige følelser. Blir avstumpet av medisinen. Kjenner du musikken inni deg? Er det vanlig? Klarer ikke dette lenger.

hvilken musikk? dele youtube-link, så kan vi jo høre og fortelle hva vi føler :)

Anonymous poster hash: 6316e...461

stjernestøv

Altså, jeg skjønner godt at man ikke føler noenting av å høre på det der.

Nei hver sin smak. Men jeg følte altså mye før når jeg hørte på disse. Jeg liker all slags musikk og fikk alle slags følelser uten medisiner...nå er det tomt.

Annonse

Madelenemie

Jeg føler ikke musikken inni meg lenger og det savner jeg noe veldig, det gav meg masse deilige følelser. Blir avstumpet av medisinen. Kjenner du musikken inni deg? Er det vanlig? Klarer ikke dette lenger.

JA, det gjør jeg mye!! Elsker musikk:-)

Her er en av mine favoritter

https://m.youtube.com/watch?v=XtgIxU8TCyY&list=PLVY7SQ1CKl5N_gImyH5B95L7AY0F8OCIA

Og her er min favorittsanger:-)

https://m.youtube.com/watch?v=fX60UUZ7E7M

Kanskje du nå føler?:-)

Madelenemie

Hei!

Alle barna spiller også, vi deler alle en enorm musikkglede, alle liker vi mange ulike sjangre, men mest hører vi nok klassisk,

Også rockegutta, som har åpnet en rockeverden for meg:-)

Eller liker jeg rolig jazz også. Jeg har fått flotte billetter til 27 september i Oslo konserthus:-)

Da kommer Cecilia Bartoli tilbake til Norge:-) :-) og bare tanken...fyller meg med glede <3

stjernestøv

JA, det gjør jeg mye!! Elsker musikk:-)

Her er en av mine favoritter

https://m.youtube.com/watch?v=XtgIxU8TCyY&list=PLVY7SQ1CKl5N_gImyH5B95L7AY0F8OCIA

Og her er min favorittsanger:-)

https://m.youtube.com/watch?v=fX60UUZ7E7M

Kanskje du nå føler?:-)

Føler ikke av det heller nei :( Og jeg som egentlig elsker musikk.

stjernestøv

Hei!

Alle barna spiller også, vi deler alle en enorm musikkglede, alle liker vi mange ulike sjangre, men mest hører vi nok klassisk,

Også rockegutta, som har åpnet en rockeverden for meg:-)

Eller liker jeg rolig jazz også. Jeg har fått flotte billetter til 27 september i Oslo konserthus:-)

Da kommer Cecilia Bartoli tilbake til Norge:-) :-) og bare tanken...fyller meg med glede <3

Så bra :)

Skulle ønske jeg kunne få tilbake å kunne glede seg over musikk.

påskelilje

Jeg er veldig glad i kormusikk, og da særlig kirkemusikk og klassisk.

Denne synes jeg er helt nydelig:

"An Irish Blessing" av James E. Moore jr., sunget av Grex vocalis

Æsj - jeg får ikke til å lime inn link.

Men hvis dere skriver det inn i Youtube, kan dere høre den der.

stjernestøv

Jeg er veldig glad i kormusikk, og da særlig kirkemusikk og klassisk.

Denne synes jeg er helt nydelig:

"An Irish Blessing" av James E. Moore jr., sunget av Grex vocalis

Æsj - jeg får ikke til å lime inn link.

Men hvis dere skriver det inn i Youtube, kan dere høre den der.

Det er masse fin musikk, og da føler du den?

Annonse

påskelilje

Ja, den musikken fyller meg innvendig, den kan liksom bruse i hjertet og hodet mitt, jeg kan bli rørt, eller glad - eller trist - det kommer litt an på hvordan jeg har det i utgangspunktet.

Den er vakker å lytte til, og den er fantastisk vakker å synge!

stjernestøv

Ja, den musikken fyller meg innvendig, den kan liksom bruse i hjertet og hodet mitt, jeg kan bli rørt, eller glad - eller trist - det kommer litt an på hvordan jeg har det i utgangspunktet.

Den er vakker å lytte til, og den er fantastisk vakker å synge!

Sånt er bare herlig :) Savner det.

stjernestøv

Hvis det er musikk som går til hjertet mitt, så føler jeg den inni meg, ja. Hvorvidt det er vanlig eller ikke, vet jeg ikke. For meg er det vanlig. :)

Er jo flere som har skrevet det her, så det er sikkert vanlig og dere er heldige :) Medisiner er noe dritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...