Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron

Følelser er bra :)

Du har for mange tanker i hodet for tiden ja, det er jo ikke bra.

Ja, de er jo det :) Håper du får hjelp til å finne noen medisiner som lar deg føle mer av musikken igjen.

Nei, det er litt slitsomt med alle tankene. Er inne i en hektisk periode nå. Burde nok bli flinkere til å slappe av og finne roen, men når det blir mye stress så kjenner jeg meg mer sårbar enn ellers. Får vel bare trøste meg med at det er tidsavgrenset :)

Fortsetter under...

stjernestøv

Ja, de er jo det :) Håper du får hjelp til å finne noen medisiner som lar deg føle mer av musikken igjen.

Nei, det er litt slitsomt med alle tankene. Er inne i en hektisk periode nå. Burde nok bli flinkere til å slappe av og finne roen, men når det blir mye stress så kjenner jeg meg mer sårbar enn ellers. Får vel bare trøste meg med at det er tidsavgrenset :)

Godt det er tidsavgrenset da :)

Ikke godt å ha stress rundt seg, kanskje akkurat musikk kan hjelpe deg å stresse ned litt da. Det har hjulpet for meg før, men ikke hvis alt er fullstendig kaos da selvfølgelig.

Annonse

stjernestøv

Kan vel være noe med medisiner og helse, men det kan også hende du bare trenger noe nytt å høre på.

Jeg pleide å høre på all slags musikk, det har med medisiner å gjøre ja. Kan ikke fortsette dette her. Vekta har jeg heller ingen kontroll på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...