ISW Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Hei, Må bare si det. Jeg synes det er jævlig dårlig gjort av noen av dere å svare "SSRI" eller "en solid dose SSRI" eller "en trippel dose SSRI" på alle tråder hvor folk genuint spør om hjelp. Ja, jeg vet at mange på DOL er lei av det de mener er at "SSRI er svaret på alt" og av den grunn ser seg nødt til å svare sånne sarkastiske ting. Men det er litt dumt å la det gå ut over de som er fortvilet og faktisk spør om gode råd til medisiner. Ha en god helg, alle sammen! 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Ha en god helg, alle sammen!Ja, vi får ha en "god" "velfortjent" "helg". Men men. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Det er jeg nesten faktisk ganske så mye enig i. Anonymous poster hash: 45fb0...43b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Det må være lov å påpeke ulempene med ssri, og at å pøse på med medisiner ikke alltid er løsningen. Bare noe jeg tenkte på.Anonymous poster hash: 1ae6b...f50 0 Siter
Caylee Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Det må være lov å påpeke ulempene med ssri, og at å pøse på med medisiner ikke alltid er løsningen. Bare noe jeg tenkte på.Anonymous poster hash: 1ae6b...f50 Du tenkte ikke bare på det. Du skrev det ned også 0 Siter
Trollings Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Enig med TS, dersom en ser bort ifra bruken av ordet "jævlig" det finner jeg meget støtende jeg misliker at folk snakker om min gud, han er hellig og nevner noen hans navn har jeg bare en ting å si ... Utslett utslett ! 0 Siter
Toga Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Enig med TS, dersom en ser bort ifra bruken av ordet "jævlig" det finner jeg meget støtende jeg misliker at folk snakker om min gud, han er hellig og nevner noen hans navn har jeg bare en ting å si ... Utslett utslett ! Utslett, utslett! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Hei, Må bare si det. Jeg synes det er jævlig dårlig gjort av noen av dere å svare "SSRI" eller "en solid dose SSRI" eller "en trippel dose SSRI" på alle tråder hvor folk genuint spør om hjelp. Ja, jeg vet at mange på DOL er lei av det de mener er at "SSRI er svaret på alt" og av den grunn ser seg nødt til å svare sånne sarkastiske ting. Men det er litt dumt å la det gå ut over de som er fortvilet og faktisk spør om gode råd til medisiner. Ha en god helg, alle sammen! Hei! Mye av dette kunne vært unngått hvis man hadde hatt en egen autistgruppe på dol Vi med asperger tuller fælt Jeg har ikke lest det du viser til da, men regner med at det er sånn. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Hei! Mye av dette kunne vært unngått hvis man hadde hatt en egen autistgruppe på dol Vi med asperger tuller fælt Jeg har ikke lest det du viser til da, men regner med at det er sånn. Vi er noen tullinger. Sånn er det nok. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Må bare si det. Jeg synes det er jævlig dårlig gjort av noen av dere å svare "SSRI" eller "en solid dose SSRI" eller "en trippel dose SSRI" på alle tråder hvor folk genuint spør om hjelp. Ja, jeg vet at mange på DOL er lei av det de mener er at "SSRI er svaret på alt" og av den grunn ser seg nødt til å svare sånne sarkastiske ting. Men det er litt dumt å la det gå ut over de som er fortvilet og faktisk spør om gode råd til medisiner. Enig i at det er litt upassende å tulle med at SSRI er svaret på alt. Samtidig så mener jeg (basert på egen erfaring) at det er bra med litt skepsis mot SSRI. Enkelte brukere på psykiatriforum (da mener jeg ikke de med psykoselidelser) er alt for opptatt av at medisiner skal ordne opp i problemene deres. De går rundt som vandrende felleskataloger og for hvert feilede forsøk så er det behov for å prøve enda en ny medisin eller doseøkning... Tror det hadde vært bedre om de gikk litt i seg selv. Endret 7. mars 2015 av Ladytron 0 Siter
Madelenemie Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Vi er noen tullinger. Sånn er det nok. Ja Så det ville blitt lettere på psykiatri om vi autisttullinger fikk mer vår egen tullingplass Når vi ikke får det så må vi tulle videre på psykiatri, selvsagt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.