missmas Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 At jeg sannsynligvis hadde tatt livet av meg for lenge siden hvis det ikke hadde fantes medisiner 0 Siter
Trine Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Da er det vel fint å vite at det finnes medisiner. 0 Siter
missmas Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Ja men det er fælt å vite at denne sykdommen hadde drept meg uten medisiner 0 Siter
Trine Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Ja men det er fælt å vite at denne sykdommen hadde drept meg uten medisiner Ja, det er det. Hva slags sykdom har du? 0 Siter
Trine Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Ok. Kan ingenting om bipolar jeg så jeg kan ikke si noe for å trøste deg. Det virker som du er trist. Men det vet jeg jo egentlig ikke. Men det er godt du har medisiner så sykdommen ikke tar livet av deg. 0 Siter
ISW Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Det er ganske mange sykdommer som kunne drept deg uten medisiner. Og ingenting er jo sikkert, selv ubehandlet tar "bare" 1 av 5 med bipolar lidelse livet av seg. Men det er godt det finnes medisiner. 0 Siter
missmas Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Det er ganske mange sykdommer som kunne drept deg uten medisiner. Og ingenting er jo sikkert, selv ubehandlet tar "bare" 1 av 5 med bipolar lidelse livet av seg. Men det er godt det finnes medisiner. Jeg hadde garantert gjort ende på det uten litium 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.