Gå til innhold

Nhd/andre: ekstensielle spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg sliter m generalisert angst og periodevise depresjoner.

I det siste har jeg blitt veldig ekstensiell på et vis. Vanskelig å forklare. Men særlig når jeg drar hjem til foreldrene mine, blir jeg så utrolig deprimert over at "tida går" "folk blir eldre" og livets tilsynelatende meningsløshet. Jeg har ingen forklaring på hvorfor jeg føler det på denne måten. Men jeg

Blir bare helt utenfor og trist og alt

Blir helt meningsløst og er helt klar Til å gi opp alt.

Er dette en del av depresjonen? Kan d skyldes at vi i min familie ikke prater om følelser? Er det noe jeg kan gjøre?

Bruker 150 mg efexor.

Anonymous poster hash: 72905...552

Skrevet

Hei

I det siste har jeg blitt veldig ekstensiell på et vis. Vanskelig å forklare. Men særlig når jeg drar hjem til foreldrene mine, blir jeg så utrolig deprimert over at "tida går" "folk blir eldre" og livets tilsynelatende meningsløshet. Jeg har ingen forklaring på hvorfor jeg føler det på denne måten. Men jeg

Er dette en del av depresjonen? Kan d skyldes at vi i min familie ikke prater om følelser? Er det noe jeg kan gjøre?

Bruker 150 mg efexor.

Jeg føler og tenker også mye slik.  Tror det er ganske vanlig.  Men det kan vel også være en del av en depresjon.

Skrevet

Jeg tenkte slik kun under depresjonen. Har det ikke slik til vanlig.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mest sannsynlig har det en sammenheng med din depresjon.

Skrevet

Hei

Bruker 150 mg efexor.

Jeg har det også veldig ofte slik. Er vel ingen ting å gjøre med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...