AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Får beskjed om å la emosjoner være emosjoner , ta dette inn. Men jeg blir jo redd, bør jo skjerpe meg og være i en viss sjakk. Klarer det ikje, men kan jo late som. Redd for å gå til grunne, men jeg LEver fortsatt. Slik sett bør det kanskje ikke være grunn til bekymring. Og ble falleferdig rørt av skavland i kveld . Noen andre simple? Har mao kontakt m emosjoner , eller ? Dessverre , men kjennes som jeg er på randen av sammenbrudd . Innrømte irrasjonelle tankespinn i dag . Redd min egen psyke. God kveld!!Anonymous poster hash: efafb...fa7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er litt i tvil om hva du spør om i dette innlegget. Du har kontakt med følelsene dine, ser det ut til at du skriver noe om i alle fall, og det høres jo fint ut. Jeg tror neppe noen har gått til grunne av det. Derimot kan det selvsagt bli for mye vekt på følelser, om man ikke klarer å tenke på noe annet enn hvordan man har det. Et tips her, som hjelper meg, er å prøve å ikke være så selvsentrert. Tenk ut over deg selv, oppdag verden og menneskene utenfor. Anonymous poster hash: fa572...cb6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.