AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Erkjenner et visst nivå av slike tankerekker , eller kanskje bare overdreven sngst . De paranoide vet det ikke selv eller gjør de?Anonymous poster hash: 18d3e...b58 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Vet ikke, men i tvangstankelidelser er det vanskelig å differensiere tror jeg. hvordan det er IFT annen angst er jeg ikke sikker på. Anonymous poster hash: 8c243...845 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Ved paranoid personlighetsforstyrrelse vil de som tørr å være ærlige med seg selv erkjenne sin paranoide legning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Ved paranoid personlighetsforstyrrelse vil de som tørr å være ærlige med seg selv erkjenne sin paranoide legning. kanskje ikke vel bevart om du erkjenner slike tanker . Ikke spes sympatisk (( og du har sagt de er vanskelige å leve med og kan ødelegge folk . Jeg kjemper i mot og tror ikke jeg er slik . Likevel livredd Anonymous poster hash: 18d3e...b58 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.