slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Da bytter du ut u med a. Hehe.Men kanskje det er flest menn på sosialen? Det høres rimelig ut; både fordi kvinner oftere er husmødre enn menn er husfedre, og fordi kvinner spiller mindre dataspill enn menn. Ikke akkurat det jeg mente, men et godt forsøk var det lell. Stå på! (Noe sånt) 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Ja. Men men. Bare man får "komme seg opp om morran" så er det vel ikke så farlig med det andre. Vi er i hvertfall "oppe om morran", det skal ingen kunne ta oss på. 0 Siter
Toga Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Ikke akkurat det jeg mente, men et godt forsøk var det lell. Stå på! (Noe sånt)Der kan du se; hva idiotisk søvn gjør med hjernen.Mener du NHD? 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Der kan du se; hva idiotisk søvn gjør med hjernen.Mener du NHD? Nei, det kan jeg ikke svare på... Endret 7. mars 2015 av slabbedask 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 HAN = Jesus? Nå hadde jeg er frekt frekt svar på lur, men jeg tror jeg står over. 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Skrevet 7. mars 2015 Nå hadde jeg er frekt frekt svar på lur, men jeg tror jeg står over. alt blir slettet om et par timer uansett da, kan jo bare YOLO 0 Siter
DenNorskeElg Skrevet 7. mars 2015 Forfatter Skrevet 7. mars 2015 * Hva? Toga sletter en upassende kommentar ???? Noen som har hacka kontoen eller 0 Siter
Toga Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Hva? Toga sletter en upassende kommentar ???? Noen som har hacka kontoen eller We are legion.Nei, seriøst... dette er absolutt liddli' morsom humor. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Hva? Toga sletter en upassende kommentar ???? Noen som har hacka kontoen eller Her mistenker jeg no 'plot' 0 Siter
Kjøter'n Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Her mistenker jeg no 'plot' Nå må "dere" roe "dere" ned...! 0 Siter
Trine Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Men det er ikke bra at de små børn skal hjernevaskes på denne måten. Man overføres rett og slett psykdommen til neste generasjon. Kan man si at vrangforestillinger er smittsomt? 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Kan man si at vrangforestillinger er smittsomt? Vil tro det hvis vrangforestillinger oppfattes som normalt. 0 Siter
Trine Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Vil tro det hvis vrangforestillinger oppfattes som normalt. Da er jo sykdommen egentlig ganske alvorlig, hva om den smitter som en epidemi. Det kan kanskje virke som at noen er mer utsatt for vrangforestillingsbakterien enn andre, og at det er rasebetinget hvilke vrangforestillinger man er mest utsatt for å bli smittet av. Men noen ganger smitter det over på folk som i utgangspunktet ikke er i faresonen. Men om en nordmann (eller etnisk norsk blir vel mer korrekt) konverterer til islam, kalles det da vrangforestillinger fordi det ikke er normalt i vedkommendes kultur? 0 Siter
berreundrar Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Mange mennesker ofrer livet sitt eller store deler av livet sitt til å tilbe og tilfredstille en gud de mener eksisterer. Grunnen til at de mener at denne guden eksisterer er fordi samfunnet og i hovedsak foreldrene manipulerer barna sine til å tro på dette. Dette høres jo ganske "ko-ko" ut, og på (over?) grensen til barnemishandling. Men hva skjer, nei dette er helt "normalt" og "friskt" dette gir vi ingen diagnose sålenge det er normen i subkulturen. Hvorfor det ? Hvorfor tør man ikke si det som det er, kalle det det det er ? Først når man er enda mer ekstrem enn det ekstreme miljøet man holder seg i så er man "psyk". Det er ingen logikk her .... Hei du har kreft men siden det er helt vanlig i subkulturen din (gamlehjemmet) så er du frisk og får ingen diagnose av meg, hilsen ekspert, og lykke til ! Håper dere eksperter kan belyse dette området for det gir virkelig ingen mening. Takk Hei du elgen! Tror du burde finne noe annet å bruke kreftene dine på enn å være forbannet over religion og religiøse. Så lenge religiøse ikke gjør deg eller andre noe vondt, så kan de vel få ha sin religion i fred? Og når det er sag, så finnes det flere religiøse i verden enn ikke-religiøse. Mange med oppblåst selvbilde tar selvsagt det til inntekt for at dette mindretallet som de selv befinner seg i (den ikke-religiøse gruppen) er mer intelligente og smarte enn religiøse. Men jeg tviler. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Da er jo sykdommen egentlig ganske alvorlig, hva om den smitter som en epidemi. Det kan kanskje virke som at noen er mer utsatt for vrangforestillingsbakterien enn andre, og at det er rasebetinget hvilke vrangforestillinger man er mest utsatt for å bli smittet av. Men noen ganger smitter det over på folk som i utgangspunktet ikke er i faresonen. Men om en nordmann (eller etnisk norsk blir vel mer korrekt) konverterer til islam, kalles det da vrangforestillinger fordi det ikke er normalt i vedkommendes kultur? Neppe. Man tilber vel fortsatt "en gud". Strengt tatt samme guden også. 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 Hei du elgen! Tror du burde finne noe annet å bruke kreftene dine på enn å være forbannet over religion og religiøse. Så lenge religiøse ikke gjør deg eller andre noe vondt, så kan de vel få ha sin religion i fred? Er det bra de hjernevasker sine barn? 0 Siter
FGT Skrevet 7. mars 2015 Skrevet 7. mars 2015 (endret) Tror mange hadde trengt en hjernevasking i posetiv forstand. Det mye der ute som er med på å forsøpple sinnet, hvis en ikke passer på. Endret 7. mars 2015 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.